Gå til innhold

I dag får du «ny» iPhone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisene for lagring er: 8 for 20gb, 29 for 200gb, 79 for 500gb og 149 for 1tb.

Kilde: Har iOs 8.

Ganske dyrt.

Dropbox: 1TB kr 80kr mnd

Jottacloud: Ubegrenset for 60kr mnd

SkyDrive: 1TB + Office 365 til 5 personer 60kr mnd.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisene for lagring er: 8 for 20gb, 29 for 200gb, 79 for 500gb og 149 for 1tb.

Kilde: Har iOs 8.

Ganske dyrt.

Dropbox: 1TB kr 80kr mnd

Jottacloud: Ubegrenset for 60kr mnd

SkyDrive: 1TB + Office 365 til 5 personer 60kr mnd.

Forsåvidt, men for de aller aller fleste blir det veldig billig, da kun et fåtall trenger over 20gb.

• Liker 4
Skrevet

Da har det skjedd noe alvorlig galt med oppdateringen din, anbefaler å ta backup og gjøre en hard recovery av hele telefonen. Koble til iTunes på PC / Mac, hold inn strømknappen (AV/PÅ) OG hjemknappen (den runde) i ca 10-15 sekunder til telefonen starter på nytt og epleikonet kommer opp på skjermen, da slipper du strømknappen men fortsetter å holde inne hjemknappen til iTunes forteller at telefonen er i gjenoppretningsmodus også gjenoppretter du til iOS 8.

Skrevet

Er sykt mange bugs synes jeg. Jeg klarer ikke å åpne opp facebook appen også klikker telefonen. (Iphone 5s)

Er ikke bugs bare fordi du har problemer .

Samme telefon og her fungerer der fint.

Har du kjørt AppStore etter oppdatering ? Min lastet da ned 20 oppdateringer , inkludert Facebook

Skrevet

Er sykt mange bugs synes jeg. Jeg klarer ikke å åpne opp facebook appen også klikker telefonen. (Iphone 5s)

Er ikke bugs bare fordi du har problemer .

Samme telefon og her fungerer der fint.

Har du kjørt AppStore etter oppdatering ? Min lastet da ned 20 oppdateringer , inkludert Facebook

Var ikke noe problemer med telefonen etter jeg slo den av og på. Hadde gjenopprettet hele tlf. Pga jailbreak

Skrevet

Noen som kan teste batteritiden på telefonen etter oppdatering og poste det om et par dager?

Har brukt iOS 8 på min 5S siden GM kom ut for en ukes tid siden, merker ingen spesiell forskjell... Telefonen holder godt over en dag til mitt bruk.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...