oOF Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 "Xabi Alonso står mutters alene inne i feltet og header inn Xabi Alonsos perfekte corner. Viktig for spenningen! " Fra VGlive. Xabi Alonso har blitt rimelig kjapp på sine eldre dager.
Espp Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Tja, de satt jo 5 på 35 minutter mot Porto. Barcelona er noen hakk råere enn Porto da.
Pernicious Weed Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Håper i det lengste på et mirakel. Et mål til og et rødt kort, så kan det jo bli litt spennende
Pernicious Weed Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 3-2. Jaja, litt seint, men. Morro med et snev av spenning
Pernicious Weed Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Skulle nok fått en til med en gang, om det skulle blitt skikkelig spennende her.
Espp Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Litt deilig å se BM ryke ut etter å ha vunnet kampen (slik vi gjorde for noen år siden). Barcelona - Real i finalen da? Blir litt overasket hvis Juventus vinner i morgen.
blured Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Krysser fingrene for Juventus! De har vunnet 4/6 siste kampene mot RM, og Pogba er vel tilbake nå, så da er det endel styrket på midtbanen!
Jakobk Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Go Juventus! Unner ikke spanske lag en dritt, og hvertfall ikke barca 1
North Pole Skrevet 13. mai 2015 Skrevet 13. mai 2015 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man ikke kan unne Barca "en dritt". De har sannsynligvis den mest vanvittige angrepstrioen verden noen sinne har sett akkurat nå, scorer 3+++mål i snitt pr kamp i Spania og leverer så ufattelig bra fotball HVER ENESTE UKE. Jeg er veldig glad for at vi (United) sannsynligvis når CL til høsten, men ikke faen i helvete at vi ikke blir fullstendig grust av det laget der. Det NEKTER jeg å tro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå