Gå til innhold

Den store Apple Watch tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun fått bekreftelse om prosessering på epost, mens flere brukere hos Macrumours har allerede fått sin gjennomført.. Vet ikke om jeg liker det. Kan fort være at Apple har svartelistet MyUS.com sin adresse eller at VISA-kortet av en eller annen grunn skapte krøll.. Tar ingenting for gitt før jeg ser en epost med betaling gjennomført.

Lenke til kommentar

Har kun fått bekreftelse om prosessering på epost, mens flere brukere hos Macrumours har allerede fått sin gjennomført.. Vet ikke om jeg liker det. Kan fort være at Apple har svartelistet MyUS.com sin adresse eller at VISA-kortet av en eller annen grunn skapte krøll.. Tar ingenting for gitt før jeg ser en epost med betaling gjennomført.

 

Jeg tror ikke du trenger å uroe deg. Jeg bestemte meg for å kjøpe den svarte, og være tålmodig til juni. La inn adresse og kortinformasjon, trykket pay. Så ble bare siden blank, og etterhvert fikk jeg en melding om serverfeil. Derimot fikk jeg samme mail som deg, at orderen blir prosessert. Nå får jeg serverfeil hver gang jeg prøver å sjekke mine ordre... 

 

Så det går sikkert bare litt tregt hos Apple nå. :)

 

 

 

post-154306-0-45203200-1428652478_thumb.png

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Det er vel alltid en prøvelse å handle produktet på lanseringsdagen, uavhengig av produsent og produkt, så jeg har en viss sympati med dere. Man har jo lyst på dingsen man kjøper.

 

Det gjør det litt lettere for min del som ikke har noe problem med å vente noen måneder, kanskje et år eller to, når løsningene er på plass og tilgjengeligheten er god...:-D

Lenke til kommentar

Du må nok vente et år eller to snart på førstegenerasjon Apple Watch, fordi sport modellene er allerede utsolgt til june/july her. Herre, men jeg tror Apple har flere enn de sier. De ønsker bare "ALLE KJØPTE VÅRT PRODUKT" på WWDC.

 

Hehe...kanskje det ja, at det om ett års tid blir normal tilgjengelighet på klokka. Vel, jeg tror vel ikke det tar så lang tid for første generasjon...

 

Å spekulerer i om Apple holder igjen klokker for å senere skulle skryte av det høres svært søkt ut. Jeg tror det er så enkelt at de selger så mye de klarer å produsere...:-)

Lenke til kommentar

Så hvis jeg har riktig så kan en bestille en reservasjon til å prøve en spesifikk klokke fra den 24 av, og så går man inn i butikken og betaler for den hvis du liker den. 

 

I så fall gjør jeg det den 24 og så avbestiller jeg den jeg har pre-ordra.

Lenke til kommentar

Apple kansellerte min bestilling da de ikke godtok adressen så da blir det å smøre seg med tålmodighet.

Auda...den er lei, men kanskje det går å bestille til en tilfeldig adresse til en bensinstasjon eller noe slikt, og når orderen er ok så endrer du adresse?

 

 

Edit: Hvis det fortsatt er flere igjen da..

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

 

Apple kansellerte min bestilling da de ikke godtok adressen så da blir det å smøre seg med tålmodighet.

 

Auda...den er lei, men kanskje det går å bestille til en tilfeldig adresse til en bensinstasjon eller noe slikt, og når orderen er ok så endrer du adresse?

 

 

Edit: Hvis det fortsatt er flere igjen da..

Det må jo være bedre for alle om man kan følge opplegget i sitt eget hjemland. Det forenkler leveransene for Apple og det forenkler også opplegget for kundene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...