Gå til innhold

[Løst] se netflix fra Spania


nita59

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med den Hola-siden, er at de skal ha deg til å laste ned flere program, og jeg er generelt litt skeptisk til å laste ned mer enn jeg må.

Du laster kun ned en installasjonsfil for Windows eller nettleseren din. Det blir litt vanskelig å få sett Netflix fra Spania uten å installere noe. Alternativt kan du forsøke tankeoverføring fra deg og PCen din.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Artigkarer her skjønner jeg :ohmy: når jeg prøver å laste ned "install Hola for Your browser" kommer det opp to tillegg, Hola Torch browser og Hola Windows Client, som jeg kan laste ned. På den øverste står det "recommended", ikke sikker på om det betyr at det er denne jeg skal laste ned eller om den anbefales å ha i tillegg til den Hola-filen jeg må ha.

Lenke til kommentar

Hvilken nettleser bruker du?

 

I Chrome går du til Innstillinger - Utvidelser - Last ned flere utvidelser , søk etter "Hola better internet" og trykk på knappen "gratis". Da installeres utvidelsen.

 

For Firefox går du til denne adressen http://hola.org/download?list=1

Velg det nederste alternativet under Hola browser extension:

Firefox: Windows/Mac/Linux v1.4.707"

 

Edit:

Du kan bruke Firefox-metoden for Chrome også. Installerer du Ad-Block i tillegg, så slipper du reklamepausene på eksempelvis ABC, NBC etc.

 

Hola Torch Browser er unødvendig, og jeg ville ha styrt unna.

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...