Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra show så langt.

Kjente jeg fikk vondt langt inn i hjerterota når han som har laget That Dragon, Cansor snakket... må kjøpe og spille det.

Skrevet (endret)

Det er et godt ok show, litt for mye kommersielle krefter som tar styringa, himler med øynene en god del. 

Overgår fjoråret ihvertfall. 

Endret av Dore123m
Skrevet

Ja litt vel mye reklame. Men samtidig så er det ingenting som er gratis og noe må betale for hele greia. Så det er helt ok synes jeg. Som du sier, overgår fjoråret :)

Skrevet

Skal bli artig å spille det her igjen etter alle disse åra...husker spillet mitt klikka på min Amiga så har faktisk aldri spilt det ferdig. 

• Liker 1
Skrevet

Det er mye bra å se frem til nå. Spillårene 2017 og 2018 ligger an til å bli helt magiske. For min del er det første store høydepunktet Thimbleweed Park, som har lansering "Early 2017", og så kommer storspillene på rekke og rad etter det. Kommer ikke til å ha mangel på noe å spille med det første.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tror første level er gratis ja, så koster ikke å teste det ut.

Men 109,- er i overkant. Ikke at jeg ikke har råd til det, men det byr meg litt imot å gi så mye for et mobilspill. Men, det er sikkert et veldig bra spill!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Det er mye bra å se frem til nå. Spillårene 2017 og 2018 ligger an til å bli helt magiske. For min del er det første store høydepunktet Thimbleweed Park, som har lansering "Early 2017", og så kommer storspillene på rekke og rad etter det. Kommer ikke til å ha mangel på noe å spille med det første.

Er så enig at det er mange brae spill som kommer i år, de spillene jeg venter på er Death Stranding og Wild. Venter mest på er Agony og Scorn.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...