Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpnet noen pakker igår og resultatet var, de Vrji tots, Reus, Ribery og Veratti tots(igjen). Noen som vet når markedet tar seg opp igjen? Vet markedet er laaaaangt nede etter price ranges, men det må vel finnes noen der ute som vil ha noen tots spillere. Har Hazard, Reus, Richardo tots, Veratti tots, Otamendi totw ute på markedet, men null resultat enda:(

Lenke til kommentar

Åpnet noen pakker igår og resultatet var, de Vrji tots, Reus, Ribery og Veratti tots(igjen). Noen som vet når markedet tar seg opp igjen? Vet markedet er laaaaangt nede etter price ranges, men det må vel finnes noen der ute som vil ha noen tots spillere. Har Hazard, Reus, Richardo tots, Veratti tots, Otamendi totw ute på markedet, men null resultat enda:(

Er du på PS eller XB?

Lenke til kommentar

Jeg la ut Bale for salg før pricerange, og fikk nesten 1 mill for han. Fikk Bale i en pakke ikke lenge siden, og tviler jeg i hele tatt får solgt han i hele tatt. På en måte er priceranges bra, siden man kan få tak i spillere som før kostet skjorta. Fikk Hummels for 2500 her om dagen. Husker han kostet MYE. De kommer nok til å fortsette med price ranges i fifa 16 også, så får jeg se om jeg gidder å kjøpe det. Blir bra med Tots Solveig Guldbrandsen da;)

Lenke til kommentar

Opplever en del irriterende ikke gameplay-relaterte problemer også. Bare jeg?

Eksempler:

1. Statistikken på spillerne er helt feil. Kjøper spillere jeg aldri har brukt før, og noen av dem har spilt masse kamper (der det står your club). Er jo ikke en stor greie, men liker jo å holde øye med det.

2. Trofeer. Har ikke fått noe av trofeene for divisjonene jeg har vunnet over div 6. Og antall seire i gullcupen står ført som seire i 8 divisjon.

Lenke til kommentar

39233d4e2bdf545a5dff9053ae57198d.png

 

c8e85e824dff3ba16cc0c06fb09ce7e0.png

 

Venter på litt lavere price range på TOTS Kee Hee. Har midlertidig Kim Ju Young der, som er sølv.

 

Mine TOTS til nå: Bolasie, Bertrand, Erkin, van Beek, Gaya, Denayer. Skal ha nevnte Kee Hee, van Dijk og Nolito. Martinez og Clyne avhenger litt av prisnivå. Vurderer Adrian, selv om jeg egentlig har nok BPL-keepere.

Lenke til kommentar

Hvis man skal kjøpe FIFA Coins, hvilket sider burde man bruke da? er mmoga, thefutshop eller noe annet bra, for raskest levering, billigst og mest pålitelige. 

Er det noe særlig, da? Skal du bruke kontrakter til 5k stk, eller spillere, og tape voldsomt med tax? Virker som et skikkelig drittprosjekt å ta fatt på..

Lenke til kommentar

Kommer i stor grad an på hvor god han som sitter med kontrolleren er. Spilte mot TOTY Ronaldo og Bale i går, i et jevnt over godt og dyrt lag, og vant 5-0 siden han ikke var spesielt god. Established april 2015 og åpenbart en kjøpt konto. Jeg hadde Moreno, Can, TOTS van Beek og NIF van Rhijn i forsvaret, og Mignolet i mål.

 

Har også stoppet Ronaldo med BSG-laget ovenfor, med Fanni, Young (lavt rated sølv, men rask som de to andre) og Ho. Hvis jeg møter en som jeg er litt bedre enn så er det null stress.

Lenke til kommentar

Gullsider gir deg bare ein account som du migrerer med din egen nå etter price range ( har eg hørt )

 

Så det er ikkje akkuratt noe dritt prosjekt, siden det aldri har fungert bedre.

Ser ut til at det krever interaksjon fra EA. Ikke vet jeg, men tror ikke det er bare bare.

 

Uansett; vit at det er grunnen til at price ranges kom i utgangspunktet, og at PS-markedet er ødelagt beyond repair, og uten det har XB-markedet blitt logisk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...