Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for noe dritt. Det å selge consumables er jo helt latterlig. Må sitte å dra "buy now" ned fra 5000 hver eneste gang. Det blir jo å lang tid å bli kvitt alt. Skulle virkelig ønske at de ordnet sånn at man kunne selge flere om gangen istedenfor å måtte ta en og en. 

Lenke til kommentar

Det er mulig det bare er placebo, men når jeg gjlr dårlige pasninger med et lag som er 70chem så skylder jeg på chem. Dersom det skjer når jeg spiller med feks et rent PSG-lag så skylder jeg på at spillet/spillerne/meg suger. Men med 100chem så får jo spillerne statsboost etter deres attributt-kort, så man skulle vente at det har noe å si.

 

Stemmer det at man ved OFFLINE-turneringer bare kan restarte konsollen(ps4) og fortsette fra der man slapp i selve turneringen? Jeg tenker da om man er i finalen og ligger under mot cpu og dermed kan utnytte dette til å starte kampen på ny?

Lenke til kommentar

Stemmer det at man ved OFFLINE-turneringer bare kan restarte konsollen(ps4) og fortsette fra der man slapp i selve turneringen? Jeg tenker da om man er i finalen og ligger under mot cpu og dermed kan utnytte dette til å starte kampen på ny?

Stemmer bra det. Har gjort det noen ganger i Ultimate League. Jeg pauser bare spiller og går til menyen og skrur av Internett. Da blir du kastet ut av UT, skrur på nettet og logger på igjen. Går litt fortere enn å restarte :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hvor mye har kjemi egentlig å si for laget?

 

Har alltid brukt lag med 100 i kjemi, men i dag laget jeg et Man United-drømmelag hvor kjemien kan være så lav som 50-60. Men merker jo ingen forskjell? Faktisk har jeg det mer moro nå som jeg kan spille med hvilke som helst spillere.

Simple: Under 4 kjemi gjør at du mister stats hos spiller utifra hvordan attribute card du har. 5-7 er nøytral og gjør ingenting med spilleren, over 7 gir seg ekstra stats utifra attribute card.

 

 

Eksempel: Kroos, basic attribute card

 

2 i kjemi: 85 pass

5 i kjemi: 87 pass

10 i kjemi: 91 pass

 

(dette et bare et eksempel)

 

 

Edit: dette kan du sjekke ut selv hvis du ønsker. Sjekk samme spiller mot hverandre i spillet med 2 og 10 i kjemi. For å gjøre det må du være inne i et spill og trykk R3 når du er på lagoppstillingen, da får du opp alle statsene til spilleren.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jeg får 550 for å fullføre en kamp når jeg spiller den italienske turneringen online, pluss tillegg for kampprestasjoner. Så det blir fort opp mot 700 per kamp. Dette hjelper jo på nå når prisene er blitt lavere. Jeg vet ikke om dette skyldes at DNF-multiplikatoren fungerer annerledes på cup enn sesonger. Uansett så betyr dette at jeg bare trenger å spille ca 20 kamper for å få råd til IF Calhanoglu(15k). Hadde det ikke vært price ranges så ville prisen på han kanskje vært enda høyere og da hadde jeg umulig kunne kjøpe han. Jeg tror jeg liker price ranges litt bedre nå. :)  

Lenke til kommentar

Price ranges kunne bare fungert hvis EA hadde langt bedre verdiforståelse (lurer på hva de tenkte på for eksempel IF Fanni, SIF Matuidi, IF Gibbs, IF Villa...) og endret dem ofte nok.

EA kommer neppe til å skjønne at vi må ha helt andre price ranges når vi kommer til TOTS.

Hvorfor kjøpe pakker når man i mange tilfeller ikke får solgt innholdet? Ganske sjokkerende at en spiller kan ha helt feil price range uke etter uke uten at EA får ut fingeren. Når en spiller ikke blir solgt for minimumsprisen, selv om han har hunter/shadow, 99 kamper igjen og +10 på alt så må selv EA forstå at de må endre prisen.

Har ventet på IF Villa helt siden han var i pakker, og nå er resten av laget hans ferdig (skal linke med IF Pedro og IF Tello), men prisen er fortsatt for høy. Kjøper ham av og til for minimumsprisen med hunter, mange kamper igjen og kanskje +10, for å selge med litt profitt, men til eget bruk skal han ikke koste 27,5k. Riktig price range er kanskje 10-25k.

 

Edit: fikk tak i Pastore nå. Vet ikke om han skal ned i forbindelse med TOTS, men kostet uansett bare 30k.

 

26584006198f2f51f939f8b428b44050.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fanni er nok egentlig verdt minst 100k. +5k er bare tåpelig, ja.

 

De må få ansatt en person som har price ranges som hovedoppgave, som forstår seg på price ranges. Akkurat nå gjør de en langt dårligere jobb enn vi ville gjort.

 

Helt idiotisk at man skal sitte og søke og søke bare fordi EA har satt feil price range. Fått tak i IF Bravo, men skal også ha MOTM Mertens og IF Promes. FIFA handler snart mer om søking enn spilling. Kommer til å sette spilling på vent til jeg har skaffet meg Mertens i hvert fall.

 

Lurer på hvor lenge kontrolleren opplever, sånn som jeg sitter og søker nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er så kjekt at tippeligaspillere går for helt LATTERLIGE summer. Hamoud, Linnes, Brustad, Elyounoussi osv. går alle for 5K buy now. lol. Solgt alle sammen, kjøper igjen om en uke til 200 coins per stykk.

 

Kan noen forklare meg hvorfor Sergio Ramos er nesten extinct på PS4 nå? I over flere uker har han gått for minstepris på typ 70-80K med Shadow, nå blir han nesten kjøpt med en gang på buy now 100K. Hva skjer??? Vil ha ham, men ikke for enhver pris. Nekter å betale mer enn 60-70 for ham.

Lenke til kommentar

Ser psstore reklamerer for fifapoints, så jeg tenker ea ikke tjener mye på dette nå. Kjøpte noen pakker igår og idag med opptjente coins fra kamper og salg av noen kontraktskort, men det er like mye skrap i pakkene nå som før. Skal folk begynne å kjøpe points igjen, må ea senke prisene evt selge pakker der de garanterer gode spillere. Tror den beste jeg fikk var Lacazette(vanlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...