Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ruter appen , og månedskort der, lurer på hvis jeg oppgraderer til 5, mister jeg alt da? Litt kjipt når man har paya for månedskort også blir den borte. Noen som vet? Vil da isåfall ta en hardreset

Man kan overfør billetten til ny app eller mobil.

  • Åpne den nye appen.
  • Gå til «Mine billetter» og trykk på «Overfør billetter».
  • Tast inn app-ID og deretter passordet fra den gamle appen.
  • Billetten lastes inn og legges under "Mine billetter".

Finnes flere måter å gjøre dette på, også med backup.

https://ruter.no/billetter/mobilbillett/overfor-billett/

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ruter appen , og månedskort der, lurer på hvis jeg oppgraderer til 5, mister jeg alt da? Litt kjipt når man har paya for månedskort også blir den borte. Noen som vet? Vil da isåfall ta en hardreset

Man kan overfør mobilbilletten til ny app eller mobil, er flere metoder.

  • Åpne den nye appen.
  • Gå til «Mine billetter» og trykk på «Overfør billetter».
  • Tast inn app-ID og deretter passordet fra den gamle appen.
  • Billetten lastes inn og legges under "Mine billetter".
https://ruter.no/billetter/mobilbillett/overfor-billett/

 

 

Se her ja, burde kanskje ha søkt før jeg spurte noe dumt her. Men takker! Da blri det Lollipop på meg om 1-2 timer!

Lenke til kommentar

Utrullingen har vel ikke kommet til Norge enda? Er vel bare Polen og Sør-Korea som har fått den så langt?

 

Det er uansett fullstendig krise for S4 og S5-eierne om dagen. Telefonene flyter over av feilmeldinger, batteriet tappes i ekstremtempo og brukerne er generelt misfornøyde.

 

Jeg bruker Note 4 på jobb, så jeg er avhengig av at andre betatester for meg slik at Samsung slipper et ferdig produkt til meg :p

 

Tyskland også, som har samme variant som oss (910F - det er denne du kan installere selv via Odin), og flere land og varianter med. Som sagt, det er null problemer med min - men factory reset kan være nødvendig selv om andre i tråden her har sluppet unna det :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Jeg er fersk både her og med android..

Jeg har en Edge og prøver å koble meg på min macbook men den oppdager ikke telefon.

Jeg har instalert Kies.

Hva gjør jeg feil?

Det finnes en egen Kies for Mac, det er den du har installert ?

 

ja det er den jeg har instalert...er det noe jeg må gjøre med telefone eller??

Når jeg setter i ledningen begynner den kunn å lade. Den vises heller ikke i Finder

 

 

Du trenger dette programmet: https://www.android.com/filetransfer/

 

Dette hadde jeg tro på men jeg får denne feilmeldingen "Prøv å koble til enheten på nytt, eller start den på nytt." Jeg har slette Kies og prøvd å instalere dette programmet på nytt, men det hjalp ikke. Men programmet merker telefonen....for når jeg setter i ledningen prøver den å starte men denne feilmeldingen komme altså :-(

Noen løsning på dette???

 

 

Du kan prøve å slå på USB-debugging om du ikke har det påslått. Ligger under Utviklerinnstillinger (eller noe lignende, jeg har på engelsk).

 

Etter noe times lesing og youtube så fant jeg utvikler instillinger. Jeg huka for usb feilsøking men det blei ingen forskjell. dette var ganske komplisert så om det er så komplisert å få kontakt med galaxy note 4 edge på en mac..... så er det sikkert ikke beregningen at det skal gå.

Noen andre gode forslag ??

 

Prøver meg igjen...noen gode forslag eller noen som vet dette??

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg tror at hvis du har KIES installert, så funker ikke Android File Transfer ordentlig. Det blir en konflikt mellom de to programmene. Fjern KIES, og prøv AFT igjen. Funket i alle fall for meg.

Lenke til kommentar

Jeg tror at hvis du har KIES installert, så funker ikke Android File Transfer ordentlig. Det blir en konflikt mellom de to programmene. Fjern KIES, og prøv AFT igjen. Funket i alle fall for meg.

Jeg har prøvd det men det var negativt.

Kommer telefonen opp som en egen device i finder hos deg med en gang du kobler til eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...