Gå til innhold

Kamptråd: Everton vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en kamp av Costa! Liker dog absolutt ikke feiringen hans foran motspiller. Det er sånne ting som man burde holde seg for gode for.

Godt ikke alle her inne er som de som digger sånn oppførsel.

 

Patetisk ting å gjøre.

PS: Naismith er en stygg idiot.

Ja det var et par av de utpå banen i dag gitt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

For en kamp av Costa! Liker dog absolutt ikke feiringen hans foran motspiller. Det er sånne ting som man burde holde seg for gode for.

Godt ikke alle her inne er som de som digger sånn oppførsel.

 

Patetisk ting å gjøre.

Ikke vær gammel nå. Costa er 25 år og Coleman begynte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På ingen måte noen imponerende kamp av Chelsea. Everton kollapset helt idag, og Chelsea var elendig i forsvar, som visstnok skal være en av deres styrker. Top 6 lagene slo jo dere forrige sesong også. Det er de små lagene dere har problem mot og hvor dere kommer til å dette ut av gullracet. Vi så tegn til dette mot Leicester. Jeg venter til jeg ser for eksempel West Ham eller Crystal Palace parkere bussen mot dere før jeg ser om dere har løst problemene deres. Til nå ser det ikke slik ut. Mot Leicester ble de nonchalant i andreomgang og rotet i forsvaret. Om Big Sams West Ham for eksemepl er helt skjerpet mot dere skal det bli lett å få med seg poeng.

 

Denne kampen var en kamp mellom to lag som hadde en dårlig dag, hvor Chelsea hadde det bedre.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

Deilig med redusering før pause. Man vet jo at Chelsea parkerer bussen i andre omgang, akkurat som mot Burnley.

Mr. Sopp 2. Scoret 4 mål i andre omgang. Hva gjorde du?

 

Har allerede sagt at jeg tok feil, så vær så snill og spar meg. Du klager mye på Mr. BS, men du er jo like ille.

 

Chelsea hadde mange mann bak ball i andre omgang, men sto høyt i press og var veldig gode til å utnytte noe som etterhvert ble mange feil fra Everton. Var ganske frustrert etter å ha sett ræva-fotball fra West Ham idet jeg skrev den kommentaren, og var lite lysten på en kjip andre omgang.

 

Heldigvis ble det jo ikke det, og Chelsea vant, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal være så hoven. Det er jo en stor grunn til at jeg har vært kritisk mot Chelsea tidligere. Null respekt. Hadde vært langt mindre kritisk om man kunne vært litt takknemlig eller eventuelt ikke vært der i det hele tatt ala Man City.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

For en kamp av Costa! Liker dog absolutt ikke feiringen hans foran motspiller. Det er sånne ting som man burde holde seg for gode for.

Godt ikke alle her inne er som de som digger sånn oppførsel.

 

Patetisk ting å gjøre.

Ikke vær gammel nå. Costa er 25 år og Coleman begynte.
Å, bare 25.....da så......
Lenke til kommentar

Jeg er langt fra like bastant som mr bs.

Du har vel flere ganger kommet med samme stikke til Chelsea. Litt gammelt nå?

 

Det at du innrømmer feilen din skulle bare mangle ;-)

Kanskje ikke like bastant, men muligens mer blærete. Du har jo også klaget på at folk har vært "ute etter deg", men nå gir du meg samme behandling som du selv mislikte. Uten et fnugg av unnskyldning fra deg heller, som jeg sjelden ser fra den kanten.

 

Jeg går litt på person nå også, men et sted går grensen synes jeg. Prøver som regel å holde kritikken konstruktiv og prøver å ta ball og ikke mann, men har feilet med å gjøre dette en del ganger i senere innlegg på forumet. Det har jo blitt litt kultur av å gjøre det her nå, men jeg beklager at jeg har latt meg påvirke og gjort samme feilen.

 

Kritikk mot måten Chelsea driver fotball på blir vel heller aldri gammelt. På samme måte som at din kritikk av Suarez er fortjent selv om det også har blitt ytret flere ganger. Til Chelseas kreditt, så har de spilt veldig flott fotball de første 3 rundene, selv om de faktisk sluttet å prøve i andre omgang mot Burnley.

 

Med to forsvar som virkelig slet i denne kampen ble det annerledes og det ble en veldig underholdene andre omgang, selv om jeg gjerne skulle sett resultatet gå andre veien. Chelsea ser unektelig sterke ut, og jeg tror fortsatt at de vinner serien, som jeg tippet før sesongen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...