Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blir ikke lagret


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har perr i dag en HDD på 500 gb på min kjære gaming pc (oppgraderer til 3 tb og 240 gb SSD).

Problemet er att ganske ofte får jeg ikke lagret ting. For eksempel når jeg jobber i flere timer med og edite video og når jeg er ferdig og trykker Lagre som så skjer det ingenting. Det samme gjelder på Word, Photoshop osv..

Også nesten hele tiden når jeg har sittet på pcen en god stund og skal ha opp en mappe på pcen, så trykker jeg på for eksempel datamaskin også kommer den mappa opp i 2-3sekunder så lukker den seg så har jeg nødt til og restarte. Og for og forhindre det så har jeg den mappa oppe hele tiden så jeg kan enkelt bare hente det jeg trenger, men vist jeg plutselig med ett uhell lukker det og prøver og trykke inn igjen så åpner det i 2-3 sekunder også lukker det seg.. Begynner og bli irriterende for tiden, noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer det ingenting, eller får du feilmelding?

 

Har problemet vært der siden maskinen var ny?

 

Jeg ville ha begynt å sjekke eventloggene for å se om det ligger noe der som kan gi deg en pekepinn på hva som kan være galt.

 

Kjør også en harddisk-sjekk og se om den kommer opp med feil.

 

Regner med at du har antivirus installert?

 

Hvor ofte booter du maskinen? Merker du noe forskjell på om den blir tregere i responsen også, eller er det kun lagring du har problemer med?

Lenke til kommentar

Det er selvbygdt pc, det skjer ingenting når jeg trykker på en mappe eller noe sånt, så jeg har mappa oppe hele tiden noe som ikk skulle være nødvendig. Pcen har vært sånn fra første dag jeg slo den på etter att jeg bygde den.. Driver og vurdere og reinstallere Windows

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...