Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få med en jente ut via SMS.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg møtte en veldig søt jente på byen på fredagen.

Det beste med denne kvelden var alt gikk så bra!

Vi var en gjeng på 8 stk å ha hadde en bord,Men jeg ble noe lei å sitte der. Så gikk en runde i lokalet for møte på mennesker,

så en veldig søt jente ved baren og gikk bort til henne for å prate. det gikk fint.

Men gikk igjen etter noen minutter, tilbake til vennene mine.

senere den kvelden hadde jeg fått meg noen nye venner og hørt mye interessant.

men tenkte noe mer på hun søte jenta jeg traff for noen timer tilbake. gikk til baren igjen for å hente meg en ny drink. Og der var hun igjen. men nå viste hun ikke hvor vennene sine var. jeg valgte å invitere henne til vårt bord. vi pratet en del sammen. flørtet med henne også. men til slutt så hun en av venninne sine. og fulgte henne til venne sine igjen. hun gikk å ga meg en kyss på kinne.

 

Så bare forsvant hun. jeg ble sur over meg selv pga jeg ikke kunne ha close deal, Men jeg har aldri vært den beste i sjekking. tenkte ikke så mer over det. tiden gikk og til slutt var det en time før de skulle stenge.

 

Men jeg fikk bare den tanken at jeg må gå ut, så jeg gikk ut å få litt luft. gikk litt opp i gata fordi jeg ikke orka alle de folka som sto i kø for å komme inn.

OG da så jeg henne igjen. helt alene og hun var kald. så jeg ga henne jakka mi, og vi satt og pratet videre. hun satt på fange mitt og det startet å gå noe sted. Men igjen så kom venninna hennes og de måtte dra. jeg fikk nummeret hennes og hhun ville at jeg skulle ringe henne i morra.

 

Dagen etter ringte jeg, men fikk ikke noe svar. sendte melding som ville få oppmerksomheten hennes.

Det gikk, men hun husket ikke meg i det heletatt. jeg nevnte at jeg var karen som hadde knyttet sin egen bowtie, hun lo, men forsto fortsatt ikke.

sende et melding med " skal jeg nevne et navn ? " og siden har jeg ikke fått noe svar.

 

Kanskje jeg over tenker noe veldig. men jeg ble så betatt av henne. og jeg vil så gjerne be henne ut. Men heller i en annen setting. har aldri vært noe fan av å dra på byen og one nightstands. det ikke helt min greie.

 

føler at jeg er helt ute å kjører. Men klarer ikke å tenke på noe annet.

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 47957...f56
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig sikker på at hun husker deg, men at hun ikke ønsker noe mer kontakt. Jeg synes ikke du skal ta dette personlig, om hun var rimelig beruset skjønner jeg godt at hun ikke vil endte opp på en potensielt superklein date med en hun ikke har hatt mulighet til å vurdere i edru tilstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ikke direkte lovende ut. Hun vil ikke ha kontakt med deg - grunnen er egentlig ikke relevant.

 

Også skjønner du ikke hvorfor du har dårlig draget? du hadde vel ikke bukseseler i tillegg?

 

Når skal gutta lære, black-on-black og la kjeften og kroppen din gjøre jobben, ikke klærne.

Ey, bow ties are cool! Dog, har ikke prøvd meg med en bow tie ute på byen...

Lenke til kommentar

Høres ikke direkte lovende ut. Hun vil ikke ha kontakt med deg - grunnen er egentlig ikke relevant.

 

Også skjønner du ikke hvorfor du har dårlig draget? du hadde vel ikke bukseseler i tillegg?

 

Når skal gutta lære, black-on-black og la kjeften og kroppen din gjøre jobben, ikke klærne.

Ey, bow ties are cool! Dog, har ikke prøvd meg med en bow tie ute på byen...

 

bow ties er å prøve for hardt, jenter liker ikke gutter som føler de må prøve så hardt. Det stråler ikke akkurat selvsikkerhet når gutter bruker timesvis på å sette sammen outfits med bowtie, lakksko, bukseseler og ditt og datt.... blir for forfengelig. Menn skal være kjekke, ha enkle og bra sittende klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bow ties er å prøve for hardt, jenter liker ikke gutter som føler de må prøve så hardt. Det stråler ikke akkurat selvsikkerhet når gutter bruker timesvis på å sette sammen outfits med bowtie, lakksko, bukseseler og ditt og datt.... blir for forfengelig. Menn skal være kjekke, ha enkle og bra sittende klær.

For all del, jeg er ikke uenig med deg. Pluss, enkle klær er som du sier mye lettere å fikse.

 

Det er sammenhenger hvor en bow tie er passende, men tror ikke byen er stedet for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Høres ikke direkte lovende ut. Hun vil ikke ha kontakt med deg - grunnen er egentlig ikke relevant.

 

Også skjønner du ikke hvorfor du har dårlig draget? du hadde vel ikke bukseseler i tillegg?

 

Når skal gutta lære, black-on-black og la kjeften og kroppen din gjøre jobben, ikke klærne.

Ey, bow ties are cool! Dog, har ikke prøvd meg med en bow tie ute på byen...

 

bow ties er å prøve for hardt, jenter liker ikke gutter som føler de må prøve så hardt. Det stråler ikke akkurat selvsikkerhet når gutter bruker timesvis på å sette sammen outfits med bowtie, lakksko, bukseseler og ditt og datt.... blir for forfengelig. Menn skal være kjekke, ha enkle og bra sittende klær.

 

 

Du har mange rare bastante meninger om hva gutter og jenter liker og ikke liker..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud så mye rart som dukker opp av svar her.

Sløyfe på byen er da null stress. Jeg har ikke for vane å gå med det selv, men kom igjen, du skiller deg ikke ut blant mengden som har det uansett. At DET skulle være utslagsgjørende er bullshit.

 

Kanskje hun har prøvd å gi deg flere hint gjennom kvelden. Kanskje ikke.

Kanskje hun har gitt deg nummeret fordi hun likte deg. Kanskje hun gjorde det for å bli kvitt deg.

Er du sikker på at det i hele tatt er HENNES nummer?

 

Svarer hun ikke - move on.

Lenke til kommentar

Det ser ut til at hun ikke er keen. Hennes tap. Beveg deg videre.

 

Og nei, en sløyfe er ikke direkte utslagsgivende.

 

Etter min mening ble hun sannsynligvis ikke komfortabel nok med deg og/eller fant deg bare ikke attraktiv nok.

 

Du burde nok kanskje fått henne mer på tomannshånd, og muligens bedt en av kompisene dine å winge på en slik måte at du ble kvitt den innpåslitne venninnen av en "cockblocker".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...