Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Undervektig, men stor penis


Anbefalte innlegg

Først og fremst vil jeg bare si at dette ikke er en skrytetråd, og poster derfor anonymt.

 

Jeg er en undervektig gutt på 20år som alltid har tenkt jeg har en penis sammenlignet med andre siden jeg er gjennomsnittlig høy og undervektig. Jeg bestemte meg for å måle meg nylig og fant ut at jeg hadde en lengde på 18cm og omkrets på 16cm.

 

Trodde størrelsen hang sammen med resten av kroppen. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg tviler sterkt på at jeg har et høyt testosteronivå.



Anonymous poster hash: a4eff...a48
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Størrelsen er i utgamgspunktet genetisk betinget. Du får den størrelsen genene gir deg. Og som Hansi sier, det er ikke de samme genene som bestemmer størrelsen på resten av kroppen.

 

Så finnes det en del hormonelle endringer - muligens også trigget av en del medikamenter og miljøgifter - som kan hemme veksten av penis. Desverre finnes det ingen slike som beviselig øker den.

 

Så om din penis er stor, så kan du takke genene, ene og alene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Her ser jeg du ikke har fått mange bra svar, gitt!

Hør her, trådstarter:

 

Vær stolt! Din penis øker litt i lengde fordi du nettopp er litt undervektig.

For hver tiende kilo enn mann legger på seg, så blir ofte magen litt større, og du kan redusere lengden med mellom 0,5-1 cm. for, som sagt, hver tiende kilo. Dette kan bekreftes også av undertegnede, som i sin tid (da jeg var like gammel som deg) var veldig undervektig. Jeg var 19 år og hadde cirka 19,5 cm. lang penis. Nå har jeg lagt på meg tjue kilo siden den gang og er nå normalvektig, men fremdeles litt slank. 17-18 cm. cirka. Har ikke målt på noen år, men har holdt meg på samme vekt de siste 7-8 årene.

 

Det har litt med at "magen TAR av centimeterne" å gjøre ;)

(penis trekkes litt innover, magefettet skyves utover)

 

Derfor har også gjerne litt overvektige litt mindre lengde på penis.

Tips til dem: å slanke seg, hvis de ønsker en litt lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her ser jeg du ikke har fått mange bra svar, gitt!

Hør her, trådstarter:

 

Vær stolt! Din penis øker litt i lengde fordi du nettopp er litt undervektig.

For hver tiende kilo enn mann legger på seg, så blir ofte magen litt større, og du kan redusere lengden med mellom 0,5-1 cm. for, som sagt, hver tiende kilo. Dette kan bekreftes også av undertegnede, som i sin tid (da jeg var like gammel som deg) var veldig undervektig. Jeg var 19 år og hadde cirka 19,5 cm. lang penis. Nå har jeg lagt på meg tjue kilo siden den gang og er nå normalvektig, men fremdeles litt slank. 17-18 cm. cirka. Har ikke målt på noen år, men har holdt meg på samme vekt de siste 7-8 årene.

 

Det har litt med at "magen TAR av centimeterne" å gjøre ;)

(penis trekkes litt innover, magefettet skyves utover)

 

Derfor har også gjerne litt overvektige litt mindre lengde på penis.

Tips til dem: å slanke seg, hvis de ønsker en litt lengre.

 

:rofl:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

No er det verdt å nemne at undervektig er et resultat av låg feittprosent, ikkje korleis du er fødd genetisk. Storleiken på penis er avgjort genetisk og når du først er produsert er det ikkje stort å gjere med den saken.

 

Feittprosent kan du derimot endre sjølv. Ein undervektig har låg feittprosent og ein overvektig har høg feittprosent, men ingen av dei har noko med høgde eller kor kraftig bygd du er å gjere.

 

Nokre studiar kan vise teikn til korrelasjon mellom høgde og penislengde, i større grad enn andre fysiske eigenskapar, men ikkje sterke nok til å påstå at høgde er avgjerande for lengde..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...