Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bula mi ;)

hvem Forsterker har du liggende der?

Harman/Kardon AVR 5500

 

Test , håper du forstår tysk, nesten umulig å finne norske. :p

 

Den gir plenti med lyd og punch, det skal jeg love deg!! :yes:

 

Du får kjøpt den hos Hi-Fi Centeret ;)

Forsterkeren kommer jo ikke til sin fulle rett med dine høyttaler da, men den er kraftig ja..

Lenke til kommentar

Skal du ha ordentlige høyttalere, så ser du på Avantgarde Acoustic på denne siden... knallbra lyd, men ganske dyre! rundt 500.000 for et par! hørte på dem på lyric hi-fi butikken i en time, og det var helt syk lyd i dem! men for all del, ikke spill mp3 på dem! da ryker de med en gang, som de fleste andre høyttalere!

 

Edit: hadde også den flotte Cary Audio forsterkeren koblet til... vanvittig flott! :D

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Da har jeg endelig fått tatt bilde av pc-kroken min. Det er ikke store saken, men det er der jeg trives.

 

http://www.home.no/traskas/images/pckrok.JPG

Hvordan orker du å ha skjermen så høyt? Hadde fått kink i nakken jeg ;)

:D Det går bra det. Pc-bordet er ikke så altfor høyt, så når jeg sitter vanlig i stolen min så ser jeg faktisk litt ned på skjermen min.. Lener jeg meg tilbake så bare vipper jeg skjermen litt forover og ser rett på den.

Lenke til kommentar

:dribble:

 

Masse deilige buler her ja.. :D

 

Skal selv lakere / male pulten min svart til neste uke, samt ta av den delen som skjermen står på for da får jeg plass til 2 skjermer på pulten.. :D

 

BIlDeR: (Blir ikke så bra når jeg må bruke min SE T610 til å ta bildene) :/

 

2ofthem.JPG

Jada.JPG

namnam.JPG

 

Velvel, skal legge ut bilder etter at jeg kommer hjem fra Låvelan. (arrangert av vqb) Har også planer om å lakere skjermen min svart.. :D Må jo matche Skrivebordet vett.

 

Stolen er av 1500kroners HÅG kvalitet. DEILIG :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...