Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke bilde, orker ikke stresse, siden kameraet er f0kka og jeg er på jobben :p

 

Men...

"bula" mi som ligger i kjellern (har 250m2 hus=) er ca 10-15m2 og rommer pulter rundt hele bortsett fra et par hyller..

6skjermer, 2 21"crt flatt(se sigg) to 19" lcd(dell) og 2 19" crt

Alle pcer er koblett opp i nett via en fett cisco switch(fra jobben, test ;) )

osv.....

 

Om jeg orker skal jeg poste bilder

Lenke til kommentar

Hmm.. skal vi se..

 

Pleier normalt ikke å være så ryddig, alt drittet er bare skjøvet ut av rekkevidde :)

Kabelrotet gidder jeg ikke ordne.

 

Pulten med matchende kjøleskap:

liten2.jpg

 

Pulten uten kjøleskap:

liten3.jpg

 

Min kjære boks:

pc1.jpg

 

Flere bilder i diverse størrelser og vinkler finnes her om noen skulle være interessert :roll:

 

- gordito

Lenke til kommentar
Dang! Det kabelrotet burde du gjort noe med. Fest en strømforgrener på undersiden av pulten (patentbånd er fine greier), og strips ledningene sammen. :)

Kabelrotet under pulten orker jeg egentlig ikke gjøre noe med siden jeg flytter pcen såpass mye. Har egentlig aldri lagt merke til det før jeg så det på bildet, men jeg skal innrømme at det ikke ser så pent ut. Skal fikse det en dag jeg orker å krype under pulten.

Det pleier å se bra ut akkurat etter montering, men etter mange dagers ivrig romstrering med beina blir altså dette resultatet :)

Det bak stolen er der ikke til vanlig, men nå ligger det en laptop, en hau med tp og diverse annet utstyr på sengen.

Lenke til kommentar
gordito: ser du har Casio kamera, er det Z3 eller Z4?

 

har selv Z4 og er superfornøyd :p

Det er nok Z3. Har ikke prøvd det så mye, er ikke mitt, har bare lånt det for anledingen. Men liker det godt, vurderer å gå til innkjøp. Dockingstasjonen matcher så fint :) Må bare få tak i noe penger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...