Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

qtec kabinetter er i bunn og grunn geniale da, billige som **** og lette å modde, driter du deg ut med moddinga, kjøper du bare en ny til 400 spenn :D

 

Trenger egentlig ingen panelovn her da... lot maskinene stå på i 2 dager mens jeg ikke var hjemme, tror det va godt over 30 grader på rommet og det va -15 til -20 ute... :D skjermene som lager mest varme da...

 

skål.

 

En dag får dere like tøff bule som meg , haha :D

 

 

peace.

Lenke til kommentar
:dribble:

 

Masse deilige buler her ja.. :D

 

Skal selv lakere / male pulten min svart til neste uke, samt ta av den delen som skjermen står på for da får jeg plass til 2 skjermer på pulten.. :D

 

BIlDeR: (Blir ikke så bra når jeg må bruke min SE T610 til å ta bildene) :/

 

2ofthem.JPG

Jada.JPG

namnam.JPG

 

Velvel, skal legge ut bilder etter at jeg kommer hjem fra Låvelan. (arrangert av vqb) Har også planer om å lakere skjermen min svart.. :D Må jo matche Skrivebordet vett.

 

Stolen er av 1500kroners HÅG kvalitet. DEILIG :D

bulamimedshuttle.jpg

 

Slik ser det ut nå :D

 

Orka ikke bruke tid på å lage tegningen pen.. skal få tak i digitalkamera å ta bilde.

 

Må vente litt med lakeringen av pulten, trenger penger til beis.. :(

 

kossur40.jpg

 

Koss UR40 Headsett.. DAILIG! :devil: Kongebra lyd.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar
qtec kabinetter er i bunn og grunn geniale da, billige som **** og lette å modde, driter du deg ut med moddinga, kjøper du bare en ny til 400 spenn :D

 

Trenger egentlig ingen panelovn her da... lot maskinene stå på i 2 dager mens jeg ikke var hjemme, tror det va godt over 30 grader på rommet og det va -15 til -20 ute... :D skjermene som lager mest varme da...

 

skål.

 

En dag får dere like tøff bule som meg , haha :D

 

 

peace.

Det er vel ingen som modder et q-tec kabb :roll:

Lenke til kommentar
qtec kabinetter er i bunn og grunn geniale da, billige som **** og lette å modde, driter du deg ut med moddinga, kjøper du bare en ny til 400 spenn :D

 

Trenger egentlig ingen panelovn her da... lot maskinene stå på i 2 dager mens jeg ikke var hjemme, tror det va godt over 30 grader på rommet og det va -15 til -20 ute... :D skjermene som lager mest varme da...

 

skål.

 

En dag får dere like tøff bule som meg , haha :D

 

 

peace.

Det er vel ingen som modder et q-tec kabb :roll:

Hmmmm jo?

Lenke til kommentar

Her er Bula mi, 4askebegere, 3stk dyner, 2stk skjermer, og et GULT(kult) chieftec kabinett, legg også merke til den tsjekkiske puta mi, det utrolig digge Tastaturet(Keytronic KT1000 Black), min fine musmatte(a4 ark), iskaffe'n(mocca, herlige ting), peugeot sykkelflaska, støvet på stereosaken, de 18lighterene jeg har(alle er ikke på bildet), 1stk animeDVD og ikke minst Litestep på skjerm 1(for screenshot; http://www.chimeric.net/screen/040202.jpg (om DNS'n er usnill igjen, prøv uten www.))

 

Det som ikke vises, en haug med tomme colaflasker i hjørnet av sofaen, det er jo tross alt langt ned.. mine 4 par solbriller er heller ikke med på bildet, ikke dyna jeg har foran vinduet heller, diverse søppel er heller ikke på bildet.

 

(note: det er mye mer ryddig enn vanlig, bordet pleier å være overfylt av søppel)

 

bula.jpg

Lenke til kommentar
Såppas ja Kondensfjerner på pulten.. :D Mye kondensproblemer inne Tremaltake kabinetttet eller? :p;)

Nei, den er mest for lørdagskos. ;)

 

sør bule det der da bradbury  forresten, erre spermkluten din jeg ser i bakgrunnen der da ? haha

 

Hvis det er håndklærne du tenker på, så ja.

 

Jeg tenkte først jeg skulle ta bilde av nerde-hjørnet mitt ved å slenge laptop'en i senga og ta et bilde av rommet...

Lenke til kommentar
Her er Bula mi, 4askebegere, 3stk dyner, 2stk skjermer, og et GULT(kult) chieftec kabinett, legg også merke til den tsjekkiske puta mi, det utrolig digge Tastaturet(Keytronic KT1000 Black), min fine musmatte(a4 ark), iskaffe'n(mocca, herlige ting), peugeot sykkelflaska, støvet på stereosaken, de 18lighterene jeg har(alle er ikke på bildet), 1stk animeDVD og ikke minst Litestep på skjerm 1(for screenshot; http://www.chimeric.net/screen/040202.jpg (om DNS'n er usnill igjen, prøv uten www.))

 

Det som ikke vises, en haug med tomme colaflasker i hjørnet av sofaen, det er jo tross alt langt ned.. mine 4 par solbriller er heller ikke med på bildet, ikke dyna jeg har foran vinduet heller, diverse søppel er heller ikke på bildet.

 

(note: det er mye mer ryddig enn vanlig, bordet pleier å være overfylt av søppel)

 

http://home.no.net/gaiden/div/bula.jpg

You are pig :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...