Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
PoleCat, er det ikke litt kjedelig med bord? Jeg tenker, man må jo liksom henge over bordet for å se på skjermen og skrive.

Selv har jeg sånn dra-ut-greie som jeg henger over, og kan sitte med øynene heeelt inntil skjermen :)

(Slik)

Må ikke henge i det hele tatt. :)

De to pultene må være en av de beste investeringene jeg noen gang har gjort, gir veldig god plass og arbeidsrom, samt ser stilmessig lekre ut.

Et par bilder til:

d001.jpg

d002.jpg

(mye røyk i rommet ja, det synes. :whistle:)

Skrevet
Edit: Legge ut bakgrunnen her? Kunne vært greit med en fin og ny en :)

Fant den her. :thumbup:

datating: Got that right. Ser du godt etter, ser du også avfallet etter to oppspiste baguetter med alt stasj fra Bon Apetit jeg kjørte i meg nettopp. :D:blush:

Skrevet (endret)

Åssen har du ordna det med de to skjermene. To skjermer på en pc eller to skjermer på en pc. For jeg legger merke til at du bare har et tastatur og mus.

Endret av Solid Knight
Skrevet
Slenger med et bilde av rommet mitt også. Det er tatt for ca en uke siden, har ommorganisert litt på rotet siden da, men stort sett er det likt...

bilde

edit: serveren er visst 2 sek treg...

Du har vel ikke raketter etter nyttårsaften, har du vel? :p

Snø og raketter = artig. Samme med vann og raketter :)

Bensin + raketter er også morro =P

10liters malingsspann med bensin + 3x batteribomber + 1 liter napalm + lekehytte = sinnsykt konge!!!! (og null mer lekehytte!!)

Skrevet
Åssen har du ordna det med de to skjermene. To skjermer på en pc eller to skjermer på en pc. For jeg legger merke til at du bare har et tastatur og mus.

To skjermer på en PC, selvsagt. :)

Skrevet
Er den ene VGA og den andre Dvi?

Blir bilde MYE dårligere av vga hos deg?

Fargene på den skjermen er konge også på VGA, sant å si, merker jeg ikke forskjell på de toi det hele tatt. Den gode fargegjengivelsen er hovedgrunnen til at jeg valgte denne skjermen. :)

Skrevet

liten oppdatering av min og dama sin lille krok:

krokenup1.jpg

Her sitter dama

krokenup2.jpg

her har vi Multifunksjonsprintern min jeg fikk til jul av mutter å fatter + "anlegget"

krokenup3.jpg

fikk endelig montert switchen et smart sted

krokenup4.jpg

Der sitter altså jeg

krokenup5.jpg

Her sitter jeg ja... Dual screen er must.

Kommer snart en ny oppdatering, med ny pc. :D:dribble:

Skrevet
Det frister å få seg en til nec. Ah, det skulle vært en drøm å kodet html og css da. :D

My thought exactly. Ikke at jeg ville brukt det for html/css, men heller andre ting :)

Skrevet

Skal få meg sofa inn i bula mi om ikke så mange dager nå. Da skal det bli fart i sakene, slenger opp noen bilder når jeg har fått den og ommorganisert rommet litt :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...