Gå til innhold

TEST: Nokia Lumia 930


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter egentlig på IPhone6, men denne virker intr.

Samme her, jeg venta egentlig på den nye iPhone, men nu vet jeg jaggu ikke. Jeg er tatt litt på senga over at jeg likte denne så godt. Helt nydelig i hånda. Beste telefonen jeg har testet noen ganger til ringing, høyt og tydelig. Appene begynner å komme seg (ikke iphone kvalitet, men mye bedre enn tidligere).

 

Det er selvfølgelig negative sider, men kjempefornøyd hittil :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Windows Phone appen for Mac har en del mangler. Det er veldig knotete å overføre musikken i forhold til en iPhone f.eks. Men det har blitt bedre enn før, og hvem vet, kanskje den blir enda bedre etter noen oppdateringer. Bruker selv en Lumia 2010 og det funker egentlig helt greit.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Litt mer info om videoopptak hadde vært fint :-)

Har iphone 6, og den har opptak på 30 og 60 bps for vanlig filming, og for slow motion og super slow motion har den hhv 120 og 240 bps. Dette er dritfett ved f.eks sportsøyeblikk der du kan filme vanlig frem til f.eks et snowboardhopp, og ta selve hoppet (fra man forlater hoppet) i superslow motion. Man tar opp alt i 240 bps, og kan i etterkant stille inn akkurat når man vil at slowmotion skal starte og slutte. Dette er utrolig morsomt.

Kan denne eller andre Microsoft telefoner dette? (Er veldig køen på å prøve en ms phone nemlig :-) )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...