Gå til innhold

Bose quietconfort 25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge bildene så er QC25 nærmere en oppgradering til QC3, som også er av samme størrelseklasse, som dekker hele øret.

 

Mens du hadde et annet eksempler som var mindre, og som så ut til å kunne erstatte QC15.

 

Samt noen ørepropper for å erstatte QC20.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

I følge bildene så er QC25 nærmere en oppgradering til QC3, som også er av samme størrelseklasse, som dekker hele øret.

 

Mens du hadde et annet eksempler som var mindre, og som så ut til å kunne erstatte QC15.

 

Samt noen ørepropper for å erstatte QC20.

QC3 er jo mindre enn QC15

 

Utifra bildene så ser det ut som om QC25 er hakket breiere enn QC15.

Lenke til kommentar

 

 

I følge bildene så er QC25 nærmere en oppgradering til QC3, som også er av samme størrelseklasse, som dekker hele øret.

 

Mens du hadde et annet eksempler som var mindre, og som så ut til å kunne erstatte QC15.

 

Samt noen ørepropper for å erstatte QC20.

QC3 er jo mindre enn QC15

 

Utifra bildene så ser det ut som om QC25 er hakket breiere enn QC15.

My bad. Det har du selvsagt rett i. Blandet de to.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er det offisielt! $300= 1800 nok. Pluss moms og litt for tort og svie; rundt 2500,- for oss her? Skal visstnok være i salg i statene pr. idag, skal bli spennende å se når de er ute i norske butikker..

 

Modellen i svart ser veldig bra ut i mine øyne, gleder meg til å se i butikk og lese reviews.

 

K99k7tN.png

 

Ref.

http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/noise_cancelling_headphones/quietcomfort_25/index.jsp

http://www.cnet.com/products/bose-quietcomfort-25/

http://www.ausbt.com.au/new-bose-quietcomfort-25-qc25-headphones-break-cover-ahead-of-launch

Endret av Mellom
Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet. Fortsatt de satans AAA-batteriene... Hører du mye på musikk så koster dette dyrt i lengden, og alle har muligheten til å lade dem med telefon-laderen sin. Heldigvis fungerer de passivt nå da.

 

Ellers ser de jo fine ut. Mye av designen er faktisk ganske likt, og fortsatt mye plastikk. Nå tar det mange år før de lager noe nytt, og derfor er det litt dumt at de ikke satser mer.

 

 

EDIT:

De støtter oppladbare NIMH-batterier (1,2 V), med redusert batteritid (28 vs 35 t)... De kunne ha støttet flere batterityper hvis de absolutt skal bruke tde teite AAA-batteriene. Oppladbare Li-ion hadde vært det beste, man får disse i AAA-størrelse også...

 

De skriver også tydelig at de er designed for Apple-produkter, og Android nevnes ingen steder...

 

Jeg hater at ingen kan konkurrere med Bose på det de er gode på!

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet. Fortsatt de satans AAA-batteriene... Hører du mye på musikk så koster dette dyrt i lengden, og alle har muligheten til å lade dem med telefon-laderen sin. Heldigvis fungerer de passivt nå da.

 

Ellers ser de jo fine ut. Mye av designen er faktisk ganske likt, og fortsatt mye plastikk. Nå tar det mange år før de lager noe nytt, og derfor er det litt dumt at de ikke satser mer.

 

 

EDIT:

De støtter oppladbare NIMH-batterier (1,2 V), med redusert batteritid (28 vs 35 t)... De kunne ha støttet flere batterityper hvis de absolutt skal bruke tde teite AAA-batteriene. Oppladbare Li-ion hadde vært det beste, man får disse i AAA-størrelse også...

 

De skriver også tydelig at de er designed for Apple-produkter, og Android nevnes ingen steder...

 

Jeg hater at ingen kan konkurrere med Bose på det de er gode på!

må man ha adapter for å lade opp disse? Link?
Lenke til kommentar

må man ha adapter for å lade opp disse? Link?

Hva mener du?

 

Du kan ikke lade opp disse med mindre du kjøper oppladbare NIMH-batterier, og da må du ha en ekstern batteriopplader i tillegg, og ta dem ut når du skal lade dem (og helst investere i flere oppladbare batterier så du kan bruke headsetet imellomtiden). Og så må du være forsiktig med at du lader batteriene helt ut før du lader dem helt opp, ikke stykklading som du helt uten problemer kan gjøre med Li-Ion.

 

QC15 støttet samme oppladbare NIMH-batteriene, så dette er ikke noe nytt. Det er lavere spenning på dem, så batteritiden blir redusert.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet. Fortsatt de satans AAA-batteriene... Hører du mye på musikk så koster dette dyrt i lengden, og alle har muligheten til å lade dem med telefon-laderen sin. Heldigvis fungerer de passivt nå da.

 

Ellers ser de jo fine ut. Mye av designen er faktisk ganske likt, og fortsatt mye plastikk. Nå tar det mange år før de lager noe nytt, og derfor er det litt dumt at de ikke satser mer.

 

 

EDIT:

De støtter oppladbare NIMH-batterier (1,2 V), med redusert batteritid (28 vs 35 t)... De kunne ha støttet flere batterityper hvis de absolutt skal bruke tde teite AAA-batteriene. Oppladbare Li-ion hadde vært det beste, man får disse i AAA-størrelse også...

 

De skriver også tydelig at de er designed for Apple-produkter, og Android nevnes ingen steder...

 

Jeg hater at ingen kan konkurrere med Bose på det de er gode på!

Tja, som flere av andre bose-produkter så kommer det nok sikkert ut en android-versjon etter hvert. De har jo ikke lyst å gå glipp av størsteparten av markedet. Du kan selvsagt bruke de over platformer, men selve bruksknappene vil være forskjellige og ikke funke som de skal.

Lenke til kommentar

Tja, som flere av andre bose-produkter så kommer det nok sikkert ut en android-versjon etter hvert. De har jo ikke lyst å gå glipp av størsteparten av markedet. Du kan selvsagt bruke de over platformer, men selve bruksknappene vil være forskjellige og ikke funke som de skal.

Det løser de veldig enkelt ved å legge ved enda en kabel, eller lage to knappemoduler med 3,5 mm jack i hver ende, slik at du bare kan bytte den ut. Det hadde etter min fantasi løst problemet. Og hvis problemet er IC-en i hodesettet så hadde det ikke tatt mange kalorier å fått dette til å funke med Android. De har kompetansen til det, Bose er et kapabelt selskap. Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Så klart, de klarer nok å løse det uten en svetteperle. Ja, er ikke sikkert de trenger å bytte ut noe av allerede eksisterende løsninger på eldre modeller. (er mildt sagt ikke komplisert, og kunne nesten gjort det selv)

 

Det er nok mer snakk om interesser på markedsføring. Etter hvordan de holder på, så opererer de nært med Apple, og ønsker nok også å bli sett på som et naturlig tilbehør til et Apple-produkt. Ja, eller at det lekker en del penger fra Apple som krever førsteprioritet.

 

Men det kommer nok raskt et android produkt på banen. Ja, kanskje det lanseres samtidig, bare i det stille.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...