Gå til innhold

Drømmejobben, hva er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som elektriker på rigg tjener man og veldig bra, så det kan være noe å titte på? :)

Jada, er definitivt noe jeg har "tittet" på men så er det å komme seg inn i bransjen. Føler at alle søker arbeidstakere som har erfaring innen slik jobb, noe som er ganske vanskelig å få når man ikke får en slik jobb :p Men har heller ikke prøvd så hardt enda på det, så vi får se.

 

For min del trenger ikke drømmejobben å være noe jeg blir rik på. Vist jobben er konge, kan jeg for min del tjene akkurat nokk til at jeg lever :)

Men vist jobben gir litt penger så vil jeg ha mye fritid igjenn (noe som er fint i offshore-bransjen) hvor jeg kan gjøre det jeg aller helst vil av aktiviteter, hobbyer og sikkert litt reising :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Drømmejobben for meg vil nok være offshore på olje platform, skal prøve og nå den en gang.

Jobber offshore på supply båt for øyeblikket.

 

Offshore plattform/rigg = 2uker på, 4uker fri. :ohmy:

Offshore Båt = 4uker på, 4uker fri.

Kan jeg spørre hvem båt du jobber på? Kanskje du er på en av de som pleier å ligge på siden av riggen :p

 

 

Det heter ikke "hvem båt."

 

Skjerpings!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min drømmejobb driver jeg med nå! =D
Det er å være forhandler i verdens største dyrker og produsent av økologisk aloe vera. Man har så mye goder; frihet til å jobbe når man vil, hvor man vil og med hvem man vil. Itillegg til at man har innkjøpspris og bonus som utbetales hver mnd så kan man også få bilbonus, feriereiser, gratis inngang til events m.m. =P Inntekta går opp etterhvert som man jobber. Her kan man jobbe fulltid i 3-5år, så har man en stabil inntekt hver mnd for resten av livet uten å jobbe noe særlig! Jeg har nå jobba med dette i 5mnd og stortrives! Fått masse venner, vært på forskjellige events og ikke minst har jeg blitt mere utadvendt og tør å prate med fremmede personer!

Endret av Anette1988
Lenke til kommentar

Min drømmejobb driver jeg med nå! =D

Det er å være forhandler i verdens største dyrker og produsent av økologisk aloe vera. Man har så mye goder; frihet til å jobbe når man vil, hvor man vil og med hvem man vil. Itillegg til at man har innkjøpspris og bonus som utbetales hver mnd så kan man også få bilbonus, feriereiser, gratis inngang til events m.m. =P Inntekta går opp etterhvert som man jobber. Her kan man jobbe fulltid i 3-5år, så har man en stabil inntekt hver mnd for resten av livet uten å jobbe noe særlig! Jeg har nå jobba med dette i 5mnd og stortrives! Fått masse venner, vært på forskjellige events og ikke minst har jeg blitt mere utadvendt og tør å prate med fremmede personer! Sjekk ut hjemmesida mi http://www.myaloevera.no/foreverlivinganetteswan og ta kontakt hvis dette kan være noe for deg! =D

 

Sier mye når du må bruke en tråd som dette for å skaffe deg kunder, skjerpings..

 

 

" Her kan man jobbe fulltid i 3-5år, så har man en stabil inntekt hver mnd for resten av livet uten å jobbe noe særlig! Jeg har nå jobba med dette i 5mnd".

 

Hvordan kan du si noe slik som dette? Hvordan kan du vite dette uten å ha jobbet 3-5 år? Uten denne erfaringen? Hvor er dine kilder?

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

 

Min drømmejobb driver jeg med nå! =D

Det er å være forhandler i verdens største dyrker og produsent av økologisk aloe vera. Man har så mye goder; frihet til å jobbe når man vil, hvor man vil og med hvem man vil. Itillegg til at man har innkjøpspris og bonus som utbetales hver mnd så kan man også få bilbonus, feriereiser, gratis inngang til events m.m. =P Inntekta går opp etterhvert som man jobber. Her kan man jobbe fulltid i 3-5år, så har man en stabil inntekt hver mnd for resten av livet uten å jobbe noe særlig! Jeg har nå jobba med dette i 5mnd og stortrives! Fått masse venner, vært på forskjellige events og ikke minst har jeg blitt mere utadvendt og tør å prate med fremmede personer! Sjekk ut hjemmesida mi http://www.myaloevera.no/foreverlivinganetteswan og ta kontakt hvis dette kan være noe for deg! =D

 

Sier mye når du må bruke en tråd som dette for å skaffe deg kunder, skjerpings..

 

 

" Her kan man jobbe fulltid i 3-5år, så har man en stabil inntekt hver mnd for resten av livet uten å jobbe noe særlig! Jeg har nå jobba med dette i 5mnd".

 

Hvordan kan du si noe slik som dette? Hvordan kan du vite dette uten å ha jobbet 3-5 år? Uten denne erfaringen? Hvor er dine kilder?

 

Jeg har vært på mange seminarer og fått oppleve mange som har starta der jeg er nå, og som etter noen få år har hatt samme inntekta eller økende inntekt etter hver mnd! Og da bedre betalt enn hos andre jobber som man må jobbe livet av seg for å tjene like godt! Jeg skriver her fordi jeg trives så godt med dette og vil gi andre muligheten til å oppnå sine drømmer og det å kunne jobbe når det passer for en selv. Så får man mere tid til familie og venner =)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på mange seminarer og fått oppleve mange som har starta der jeg er nå, og som etter noen få år har hatt samme inntekta eller økende inntekt etter hver mnd! Og da bedre betalt enn hos andre jobber som man må jobbe livet av seg for å tjene like godt! Jeg skriver her fordi jeg trives så godt med dette og vil gi andre muligheten til å oppnå sine drømmer og det å kunne jobbe når det passer for en selv. Så får man mere tid til familie og venner =)

 

 

 

Som sagt, har du noen kilder til dette?

Lenke til kommentar

 

Jeg har vært på mange seminarer og fått oppleve mange som har starta der jeg er nå, og som etter noen få år har hatt samme inntekta eller økende inntekt etter hver mnd! Og da bedre betalt enn hos andre jobber som man må jobbe livet av seg for å tjene like godt! Jeg skriver her fordi jeg trives så godt med dette og vil gi andre muligheten til å oppnå sine drømmer og det å kunne jobbe når det passer for en selv. Så får man mere tid til familie og venner =)

 

 

 

Som sagt, har du noen kilder til dette?

 

Jeg nevnte jo at jeg har vært på flere seminarer ;) itillegg kjenner jeg flere personer som har jobba med dette i 1-2år og allerede har kun dette som jobb. Altså de tjener nok til å drive med dette, og de jobber selv hvor mye de vil, når de vil osv :p Og mener du at man tjener nok i andre typer bedrifter som man må jobbe for? Her jobber man for å kunne oppnå sine drømmer, ikke andres ;)

Lenke til kommentar

 

Og mener du at man tjener nok i andre typer bedrifter som man må jobbe for?

 

 

Ja? Vi bor i Norge..

 

Men din evne til å vise til noe forklarer vell det meste. Som alle andre som driver med "MLM".

 

Det er din mening, jeg mener at man ikke skal jobbe sånn at man ikke får nok fritid og muligheter til å gjøre det man vil. Jeg vil ha en jobb der jeg faktisk kan få oppfylt drømmene mine =D Jeg svarte på denne tråden for å svare på at jeg elsker det jeg driver med ikke for å ha en lang diskusjon. De som er interesserte i å vite mer tar kontakt med meg ;)

Lenke til kommentar

Du svarte på denne tråden for å reklamere for produktet du selger...

 

Det er idiotisk å la seg blende av de som har "jobba med det i 1-2 år", du hører kun fra de få det har lykkes for, og ikke fra de som har funnet ut at dert er en håpløs måte å tjene penger på. Survivorship bias kalles det. At du har vært på "mange seminarer" er verdt null og niks.

 

De færreste lykkes i MLM, og mange kaller det et pyramidespill, med god grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...