Gå til innhold

Sony lanserer toppspekket UHD-TV


Anbefalte innlegg

Hvor i all verden vridde jeg på forrige innlegget mener du? (jeg forkalrte bare mitt eget innlegg)

 

Du prøver jo å vri deg unna med microhøyttalere og alt mulig rart, så dette er veldig overraskende fra deg Nasciboy. TV ingeniørene kan lage et design de bruker på flere TVer, og ser sikkert ikke noe i veien med å slenge med plass til høyttalere. Og vips så blir det en standard i TV-verden hvor man bare slenger med en litt ekstra fyldig bakside.

 

Vanskelig er du selv også. Mitt poeng er ikke veldig vanskelig å ta, og det er at du i praksis må gå bort fra høyttaler (har lagt til "praktisk" i tilfelle man skal dra inn piezokrystaller etc..) om du ønsker et moderne syltynnt/slankt design. Og må man velge så bør de fokusere på uten.

 

Selv om jeg ser vitsen med tynne TVer og synes det er positivt, så har jeg en plasmaTV som er feit som få med kjempetykke rammer og en vekt på over 35kg for 50". Så jeg klarer helt fint å se hvordan det er, og har ikke noe stort problem med det. Så her må du nesten ha gitt meg noen meninger jeg ikke har.

 

Og denne har ikke høyttalere en gang. :p

 

 

Nei, prøver ikke å vri meg unna noe... du klarer bare ikke å se hva jeg skriver. Les hva jeg skriver... ikke tolk det å vri det om for at du skal få noe vettig å skrive i det neste innlegget ditt!!!

 

Ikke forrige innlegg men det i forrige innlegg du ville jeg skulle svare på...

 

Som jeg sier og alltid har sagt må ikke en produsent bygge en TV rundt høyttalerne fordi høyttalerne er den tykkeste delen av TV-en, det er feil.

 

Ordene du legger i munnen på meg da er at jeg har påstått at høyttalerne ikke påvirker designprosessen i det hele tatt... ser du forskjellen her? Det er stooor forskjell.

 

I noen TV-er har til og med høyttalerne påvirket design mye men det er derimot frivillig av produsentene da høyttalerne kan skjules så du ikke en gang ser dem...

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...