Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, huff - nå må jeg bestille gw-key online, for jeg gidder ikke vente to uker på at spaceworld får det inn..

blir nok fra plaync.com jeg bestiller

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag har jeg ikke vært flink, er på mitt første bilde i dag.. Skal helst ha 3 hver dag. Huffaoghuff..

Jaja. Vondt i hodet i dag. :hm:

You what on a what what?

Skrevet
Nei.. I.C Dahl

Aha, det er han som malte disse nasjonalromantiske og veldig detaljerte landskapsbildene av norsk natur. Jo, jeg kjenner definitivt igjen stilen :wee:

Skrevet
Nei..  I.C Dahl

Aha, det er han som malte disse nasjonalromantiske og veldig detaljerte landskapsbildene av norsk natur. Jo, jeg kjenner definitivt igjen stilen :wee:

Ja, ikkesant :)

----

Ati-radeon: business ;) Får du noe digg da?

Skrevet (endret)

Ati-radeon: business ;) Får du noe digg da?

vet ikke enda, jeg ba han se etter PSP. Så håper jo på det, men er ikke sikker.

Koselig da :)

*kosepå*

Endret av Bogan
Skrevet (endret)

Jeg vet hva psp er ja, men tenkte mer på at Bogan syns det var koselig ("koslelig" til og med) at ATi-Radeon skulle få PSP, og at det var nok til en "*kosepå*". Så derfor var det første som falt meg inn, voksenbrus.

Endret av svamp
Skrevet
Jeg vet hva psp er ja, men tenkte mer på at Bogan syns det var koselig ("koslelig" til og med) at ATi-Radeon skulle få PSP, og at det var nok til en "*kosepå*". Så derfor var det første som falt meg inn, voksenbrus.

Ingen voksenbrus desverre.

Hvordan skal jeg forklare... Ati radoen skjønner, og jeg skjønner. La fantasien slippe seg løs og tro på den!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...