Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ytringsfrihet. Det viktigste er at jeg fikk sagt det. Jeg klager ikke over advarselen. Blir bare gal av alle som blir hjernevasket av en så idiotisk serie.

Ytringsfrihet gjelder ikke på forumet.

Og du vet tydeligvis ikke hva hjernevasket betyr, lille venn.

Så nettopp ferdig sesong 3, og jeg sier bare KVALITET.

Skrevet
Ytringsfrihet. Det viktigste er at jeg fikk sagt det. Jeg klager ikke over advarselen. Blir bare gal av alle som blir hjernevasket av en så idiotisk serie.

Ytringsfrihet gjelder ikke på forumet.

Og du vet tydeligvis ikke hva hjernevasket betyr, lille venn.

Så nettopp ferdig sesong 3, og jeg sier bare KVALITET.

Åja, beklager, siden du sier det er det vel rett. Sorry.

Skrevet

Forberedelsen min til tentamen i morgen handler faktisk om Sortland, b|real. Begynt å hate det stedet etter å ha lest seks-syv bøker om det... :shrug:

Nå driver naboen min og frister med at han har trampoline og ikke jeg.

Skrevet (endret)
Yay, jeg kan tygge på luggen min nå! :D

Min når akkurat ned til leppa mi. Men kan ikke tygge på det helt enda.

*Mobbe*

edit: hive med bilde.

Endret av SupremeX
Skrevet

Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall.

Skrevet
Gutter, klipp dere. Jeg er av den uortodokse oppfatning at gutter skal ha kort hår og jenter langt. Ihvertfall så behøver ikke gutter ha det så man kan tygge på det. Det er skikkelig harry. Det er nå min mening ihvertfall.

Jeg tenker på det.

Skrevet

:w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...