Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Nå har jeg snart engelsk. Uff. Læreren vår er en skikkelig stressbombe. Blir gal av det :(

Etterpå skal jeg til optikeren. Ny synstest. Njamnjam.

Nå har vi IT/brukersystemer. database er kjedelig...

Skrevet
Jeg har ikke godt av å stå opp så tidlig på dagen. Tror jeg skal trø meg en tur til sortland bare for å ha noe å gjøre :shrug:

kvifor heilt til skotland då...trudde det var nok med dei vakre heiane med dei skummande fossane i vårt langstrakte land :D

Skrevet
Jeg har ikke godt av å stå opp så tidlig på dagen. Tror jeg skal trø meg en tur til sortland bare for å ha noe å gjøre :shrug:

kvifor heilt til skotland då...trudde det var nok med dei vakre heiane med dei skummande fossane i vårt langstrakte land :D

wtf...

Skrevet (endret)
Kenneth: (vet ikke hvorfor jeg gadd) men Her

über kvalitet :p

Takk.

Hihi. Fant akuratt det samme bildet jeg og. Hvor er det stilt ut a? kanskje eg kan gå å ta bilde av det :hmm:

Endret av kennethdammyr
Skrevet

wtf...

Du sa det..WTF...

Skrevet

synd altså...sku skaffa det som bakgrunn...hadde vore så nice, men viss nokon skulle finna det, PM meg!!! eg er skikkelig - seriøst interessert:d

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...