Dahl Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Ser på frustrerte fruer!
:---{D Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Depper over at det er skole i morgen.....
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden?
Carl M Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Depper over at det er skole i morgen..... Jeg også, i hele dag Tok tilogmed opp paint igjen:
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Tok tilogmed opp paint igjen: Den var ikke dum! :!:
phax Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden? det hadde jeg ikke nei.. da var det fikset. rart det ikke var stillt inn riktig automatisk da, men men.
Billy Bob Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden? *Kremt* Fikset det jeg også..
Ueland Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Hadde du og sett i tilbakemeldingsforaet hadde du sett en del tråder med svar på akkurat det samme.
Billy Bob Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, men nå ble det slik at jeg spurte et enkelt spm i SO3 og fikk et enkelt svar.
TSP Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 (endret) Utrolig bra den der Carl M . Jeg må nok gå å legge meg nå jeg . edit: @kd, jeg skal få deg frisk igjen ! TSP Endret 29. mars 2005 av The Strategy-player
Cenyon Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Det blir koz med spanskframføring i morgen jeg ikke har gjort. Følte bare jeg måtte dele den dårlige sinnsstemningen min.
Anbefalte innlegg