Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, fikk denne jeg;

Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er

på rundgang i msn Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet

og skadeliggjør viruset.

Hilsen Abdullah Bali Allah msn

en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! :D

Skrevet
Hehe, fikk denne jeg;

Hvis ikke du sender denne meldingen til minst 10 stykker blir MSN´n din slettet. Dette er fordi at et nytt virus kalt "supersexyogdeiligvirus" er

på rundgang i msn  Dersom du sender nøyaktig denne meldingen til 10 stk blir en skript startet

og skadeliggjør viruset.

Hilsen Abdullah Bali Allah msn

en skript startet og SKADELIGGJØR... LOL! :D

Hæ hæ! :!: Drit-bra!

Skrevet (endret)

Dagens klage:

Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database.

Backup ja! Det har vi. Fra 02.01.05.

:wallbash::cry:

Edit: Kjekt å ha med alle ordene.

Endret av Billy Bob
Skrevet
Dagens klage:

Jeg har en fulltidsjobb. Jeg har en deltidsjobb. Jeg har takket ja til å være fungerende daglig leder på deltidsjobben for en periode da daglig leder er i Thailand. I dag krasjet hele datasystemet på kassene pga en ødelagt database.

Vel, det er deres feil. :)

Kjedelig, jepp.

Skrevet
Dagens klage:

du har hvertfall minst en jobb igjen! :D

har ingen jeg.. noen som har en til overs?

Skrevet
Vel, det er deres feil. :)

Kjedelig, jepp.

Det er den som er ansvarlig for backup sin feil, ikke oss andre, vi er bare vanlige butikkmedarbeidere. :innocent:

phax: Tar nok ikke det der på min kappe, så har nok to jobber en stund framover.

Skrevet

Tro det eller ei - om et kvarter skal jeg legge meg.

Skal ta igjen søvn slik at jeg klarer å stå opp 06.30 for å ha langkjøring til Bergen i morgen.

Skrevet (endret)
hmm Hvorfor inni skauen skal det væra så vanskelig å finne noen som selger phoenix gold i Norge.. arg

Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. :p

Ahh endelig hjemme. *vondt i ræven* :cry:

Edit: Hei janne. *knippe janne i rompen*

Endret av SnowDOG_
Skrevet

Hmm du tenker på de deilige bil forsterkerne? En kompis var vist på leiting etter det i norge og fant noen. Skal spørre han når han kommer tilbake fra ferie. :p

ja. nei altså det ordna seg. Skulle bare ringe å høre om noe greier.

Har fått forsterker og elementer fra ebay så mangler bare å bygge kassa :D

Jeg og en kamerat er på saken i morra!

Både Phoenix gold forsterker og elementer. Må jo bli bra..

Skrevet
Nå har jeg fått "Bone One Volume Edition"! 1300 sider!

:hmm:

Leste den første, men så ble det ikke noe mer av det. Kunne vært interessant med den der ...

Grattis med mange flotte sider. ;)

Anbefales, kjøpte den på bokkilden.no

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...