Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
så eneste som skjedde her var at jeg fikk høy feber, kvalme, mageproblemer

mageproblemer Nei, INGEN av oss rundt deg merka det du :roll::yucky:

:!:

Jaja, ferdig på jobb nuh.. Satt 90 minutter på det lokale aetatkontoret.. Trakk kølapp, nr 41.. Det var på 37 når jeg kom.. 90 minutter på å bli ferdig med 3 personer.. :nei:

Hvorfor kan ikke vi som er arbeidsløse bytte jobb med de som jobber på aetat? Tror det hadde blitt LITT mer effektivt der da.

Endret av Volcov
Skrevet
så eneste som skjedde her var at jeg fikk høy feber, kvalme, mageproblemer

mageproblemer Nei, INGEN av oss rundt deg merka det du :roll::yucky:

:!:

Jaja, ferdig på jobb nuh.. Satt 90 minutter på det lokale aetatkontoret.. Trakk kølapp, nr 41.. Det var på 37 når jeg kom.. 90 minutter på å bli ferdig med 3 personer.. :nei:

Hvorfor kan ikke vi som er arbeidsløse bytte jobb med de som jobber på aetat? Tror det hadde blitt LITT mer effektivt der da.

Og hvordan gikk det med deg da?

Fikk du jobb? :p:)

Skrevet

flott det jeg klarte å falle noe jævlig av sykkelen på vei hjem fra skolen i dag og slå det høyre håndleddet.

det går jammen treigt å skrive med en hånd :p

de annsetter sikkert slike folk så det man ikke skal nyte tiden som arbeidsløs ellerno.

Skrevet

768 000 visninger - *teipe ned F5 og nistirre på skjermen i påvente av 1 000 000 visninger :dribble: *

Ja, det er glatt idag, TrulZern :p

Skrevet

Jeg fikk permisjon fra sykehuset. :p

Tilbake i åttetiden i kveld, så skal jeg kjede ræva av meg, ikke spise\drikke\putte noe i kjeften etter 24:00, og så bli dopet ned på Sobril og Paracet i morgen tidlig.

Fredrik goes pillenarkoman!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...