Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal dra ned på Shell å kjøpe en sånn ostepølse m. bacon surret rundt meny :hmm: blåser endel ute, men har jo bil. Tror jeg stikker, kjøper en Toasty ost & skinke baguett til i morgentidlig i samme slengen hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åhh, issandwich med pepperkakesmak :love:

Hjelper liksom ikke at man får kjøpt èn pakke (6 stk) for 10 kr i butikken hvor jeg jobber heller, begynner å bli litt kvalm :sick:

Jaja.. Går å legger meg (etter at jeg har spist opp denne pakken med sandwich så klart)

hvor hvor hvor?? vil ha!! alt som koster 10,- er godt! :D

Skrevet

Klokkene må ha fått seg trim-chip, timene bare fyker avgårde.

Timet det bra med å dra ut å få meg litt mat i sted, traff en gammel kamerat jeg ikke har sett på lenge og ble bedt om å komme meg på en fest til helgen, gleder meg bigtime :D

Da var det natt ja, eeh natta :)

Skrevet

God morgen folks! Hmm, idag har vi ingenting som er gøy på skolen tror jeg. Eller vent. Jo, vi skal se på film i naturfag timen og vi har studietime. Ikke så veldig gøy da men. :ermm:

Skrevet

JESS!

Idag skal jeg fremføre ett engelsk prosjekt(skulle egentlig gjøre det med en annen slaur, men han har ikke gjort en dritt)

Og jeg har Naturfags prøve *BAH!*

Skrevet

Huff, sitter her på skolen, men hva er vits? Læreren er syk og vi har vikar og han er opptatt med sitt så han stakk...

Uten lærer i 3 timer, why? jeg kunne tatt en senere buss :love:

Er opp alt for lenge om dagen:(

Skrevet

Jeg er også oppe alt for lenge om kvelden, til at jeg står opp klokka seks hver dag. Begynner å få et seriøst underskudd med søvn, frykter at jeg skal begynne å sove i fysikktimene igjen. Har to av de etterpå så jeg får vel ta med noe med ned ellerno så jeg har litt energi.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...