Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert at Diesel buksa holder lenger..

Men uansett, jeg driter i det :p

Ikke min telefon, mamma og pappa og som har B&O fetisj. Har litt med design og funksjonalitet å gjøre også da.. Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom.

Skrevet
Ikke min telefon, mamma og pappa og som har B&O fetisj. Har litt med design og funksjonalitet å gjøre også da.. Du kan lissom styre evt. TVer, lydanlegg og til og med lyset med hustlf lissom.

Rike foreldre?

Skrevet (endret)
Rike foreldre?

Definèr rik.. Pappa tjener nok for å kjøpe et B&O anlegg eller to for å si det sånn..

Endret av Dr.X
Skrevet (endret)
Ahpadt, husk at du var med på et Audi A6 kjøp for et par dager siden (?), har vel litt penger dere også ;)

DU! Han fikk rabatt! :p

Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg wub.gif

Rik.

*EDIT: Det lukter firmabil laaang vei her. Riktig? :)

Definèr rik.. Pappa tjener nok for å kjøpe et B&O anlegg eller to for å si det sånn..

Rik.

Rik er at en enkelt person tjener godt over 1M i året. Ellers så disponerer han pengene til anlegg, og det skal han få lov til. Faren min er jo ganske så bilgal, så derfor bruker han mye penger på det. :)

Endret av ahpadt
Skrevet
Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg :love:

hehe, sånn ville mamma ha og! :p Men jeg sa at de ikke fikk lov å kjøpe seg noe tur-egg.. Skal ha A6, A4 eller en bmw jeg så i et blad på onsdag. Men vi skal ikke ha ny før jeg har tatt lappen :p For da kan jeg overta den gamle A4-en :D

Skrevet

Fordi Diesel-buksa holder lenger?

Pisspreik.

Mine lommer fucka seg etter 2-3 gangers bruk..Jeg lekte ikke slede nedover en bakke engang.

Skrevet
Fant nettopp ut at om 2 uker får pappa seg ny bil. Volkswagen Touareg wub.gif

Rik.

*EDIT: Det lukter firmabil laaang vei her. Riktig? :)

Kan ikke definere han som rik, men han har spart.

Det er ikke firmabil.

Skrevet

Fordi Diesel-buksa holder lenger?

Pisspreik.

Den burde holde lenger enn en bukse fra Cubus ihvertfall..

Mora di holder lenger. :ermm:

:dribble: wow :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...