Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooh ooh, skal se Alien vs. Predator på lørdag sammen med noen kompiser.

Kan bli digg! ;)

Er seriøst pumpa etter timen min med slit på treningsstudio. Har aldri vært så trøtt så tidlig før.. Digg følelse :love:

Jaja, se ferdig kongen av queens, så er det kveld.. God natt!!

Skrevet
Drit i å snakke om sexvanene deres og skryt av at dere skal ha/har hatt sex da.

Er seriøst teit.

Høres om som om dere er prostituerte eller noe.  :hmm:

Støtter den.

You damn filthy, slutty whores! Keep your sexual escapades to your self!

Bastards.

Skrevet
Er seriøst pumpa etter timen min med slit på treningsstudio. Har aldri vært så trøtt så tidlig før.. Digg følelse :love:

Natt, du kommer til å få sover meget godt :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Om 14 dager blir jeg sikkert diagnoser med en eller annen sykdom og må legges inn både her og der. Hypokonderi med en dash depresjoner er ikke kult.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hva skjer om 14 dager da siden du teller ned?

Sesjon.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hehe...

Vel, ikke lyg på deg for mye (hvis du lyger da).

Det kommer som sagt på papir..

Er du gal. Var veldig påpasselig å styre langt unna ruten med selvmordstanker. Jeg skal inn i militæret, jeg skal!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Bare si du er allergisk mot noe. Funker sikkert fett.

Den enkleste måten å slippe militæret på er simpelthen å si at man ikke klarer å pisse på kommando. Da tar de deg ikke inn. Ikke her i hvertfall. Jeg tror jeg blir veldig, veldig sur om jeg ikke får lov å komme inn.

Skrevet

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg VVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm!!!!"¤!"#%"#&3 :w00t::w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...