Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

oh shit, hva skal du gjøre med det da?

OMFG, er det akkurat 100.000 ???????????????????????????????????

herreguuuud, lucky basterd :p

skal du levere de til politiet?

Endret av TheMasteR
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

så varre spørsmålet..om pengene er ulovlige, dvs fra ran, narkodeals o.l...har du da noen rett på de?

ikke at jeg vil ødelegge gleden..men nå får moralen i deg en trøkk..

edit: du bør passe deg litt forresten snowie..om det det er dirty money, så tror jeg ikke eieren vil la være å lete etter de..og etter deg.

Endret av Alastor
Skrevet
du bør passe deg litt forresten snowie..om det det er dirty money, så tror jeg ikke eieren vil la være å lete etter de..og etter deg.

:hmm:

*adde en 9mm i listen*

Psilocybe: :whistle:

:p

Skrevet

Ha! Guess who's back! :)

Endelig tilbake på forumet etter to ukers ban, puh, feels good :)

Hadde vært temmelig redd om jeg hadde vært deg nå Snowdog, men tror jeg hadde bevart dem selv jeg også, djevelen i oss våkner av slikt :p

Ville tatt turen innom Alienware jeg, der har de noe som passer ditt nåværende budsjett vettu :)

Skrevet (endret)

Something sounds fishy :hmm:

edit: snowdog, hvis du skal gå forbi moralens grenser... kjøp deg dual/triple lcdscreens :p

Endret av BurTMastA
Skrevet
Lå de i en pose etc. ?

Yup. Med noen dokumenter men eg kastet den og beinet hjem.

Begynner å få litt noia nå egentlig. fingeravtrykk i de papirene og det var flere som så meg løpe som en idiot.

Skrevet

Og dette skriver du om på et forum... Where's your head at?

Tipper dette er en aldri så stor artig spøk fra Snowdogs side, hvis ikke... er han mer enn en smule naiv!

Skrevet

Jeg hadde nok lagt pengene i ting som ikke er så lette å spore som en bil... feks skattemyndighetene kan lure når du plutselig har en bil til 80k og ikke lån f.eks.. Nå vet jeg ikke om du har jobb, men hvis ikke så ville jeg sterkt revurdert det.. Tro meg, skatte-etaten tror deg ikke hvis du sier du "fant de i skogen".

Bruk de på lakris-snører og bobleplast du snowdog :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...