Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå har jeg nett"#%"% Varer sikkert i 10min igjen men. :(

Samma her :(

Svarte å det er irriterende :wallbash:

Har du også Telenor? Jeg har hørt at folk borte Nærsnes også har probs med nettet, så det er over et ganske stort felt. Tipper det er noe fuck med en hovedsentral for distriktet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag?

Nei.

takk :) Da er jeg hjemme i morgen! :D

Hehe, hva skal du gjøre i morgen da?

Skrevet
Yay! Jeg får en enda bedre sommerferie! Etter vi har vært i Østerrike skal vi hit: www.loano2village.it (I samme reisen sefølgelig). Drømmeferie. :love:

Så mildt sagt bra ut! :thumbup:

Skrevet
Yay! Jeg får en enda bedre sommerferie! Etter vi har vært i Østerrike skal vi hit: www.loano2village.it (I samme reisen sefølgelig). Drømmeferie. :love:

Så mildt sagt bra ut! :thumbup:

:yes::yes::yes:

Skrevet

Domene-avtalen til den tidligere ungdomsbedriften min er gått ut. Hvor er det enkleste og mest praktiske stedet å laste opp en side gratis? FTP er er fordel.

Skrevet
Er det frekt å gi seg ut for å være litt mer syk enn man egentlig er, fordi man helst ikke vil gå på enda en uviktig skoledag?

Aldeles ikke.

Tenk gjennom hva du f.eks lærte sist skoledag. Man lærer svært lite hver dag, du overlever den ene dagen ekstra uten. :)

(Sånn tenker jeg, selv om det ikke alltid stemmer)

Skrevet

Yo mama got a wooden leg with a kickstand, motherfucker ble til Your mother standpoint of kicking, obtained the wooden foot where mother fucker has been attached.

Er ikke så rart at jeg får så dårlig på fransk-innleveringer.

Gjest Slettet+98712387
Skrevet
Var det noen som så Mythbusters på Discovery akkurat?

Det gjorde jeg. Utrolig tøff trekanon.

reprise;) been there done that

tøff var den da

Skrevet
Er ikke så rart at jeg får så dårlig på fransk-innleveringer.

Babelfish? :wee:

Ikke akkurat ideelt til å oversette mye, nei. Men franskskriveri er ikke vanskelig da, bare skriv en haug like setninger (med ulike betydninger).

Skrevet (endret)

Hehe, kom på noe morsomt, det var en i gym timen som kalte meg rævakjøtt på tirsdag. Da lo jeg :!:

Endret av robB
Skrevet

OMFG!!! Eg har funnet penger!! 100k!! Er ekte også siden de har sånn sølvting. Må være narkopenger. Fant den i skogen når eg var på tur med vofsen!!

EG ER RIK!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...