Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Er det farlig å spise en brødskive med litt mugg på? Hadde et brød her som hadde bare noen få grønne flekker, og det så jeg etter jeg hadde spist ei skive.

En ting til, hvor lenge holder frokostblanding? 'Weetos'

:ermm:

Mugg er (etter hva jeg har hørt), ikke farlig.

Endret av pain
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det farlig å spise en brødskive med litt mugg på? Hadde et brød her som hadde bare noen få grønne flekker, og det så jeg etter jeg hadde spist ei skive.

En ting til, hvor lenge holder frokostblanding? 'Weetos'

:ermm:

Man kan få hjerneblødning av slikt

Skrevet

Er ikke farlig, men kan få litt vondt i magen.

Bare så det er sagt; det nytter ikke og fjerne muggen, det sitter sporer langre nedi maten... :thumbup:

Skrevet
Okei, then I'm off for å gi eksen filmene, beltene og de kule fotballskjortene sine... Skal prøve å ta vare på en uten at han merker det ;)

var heller merkelige ting han hadde hos deg.

Belter? :p

Skrevet

Hmm det er ikke farlig. Er ikke sikkert engang at du får vondt i magen. Drukket halvråtten melk flere ganger uten at eg har merket det (melk med frokostblanding og sukker så er det ikke mye melk smak av den nei.)

Skrevet (endret)
Apropos frokostblandinger, jeg har en corn flakes-pakke fra 1972 stående i huset. :)

Ikke med innhold håper jeg...

EDIT: Leif tok en tur, og jeg la merke til antall innlegg! Wee! :)

*3000*

ja, jeg vet at Off-topic ikke teller, men har ikke sett det før nå :)

Endret av pain
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...