Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Minst 1 1/2 timer hver dag... Hjemme... Er ikke til å holde ut... Jobber sånn sirka 0 timer hver dag... CS er farlig...

*prøve å drepe CS* *CS har mer skillz, ødelegge liv til Peter*

Endret av Blackslash
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror heller ikke vi kommer til å ha _så_ mye gjennom hele året... det er umulig :p Men vi må gjøre 1, 1/2 timer lekse hver dag...

EDIt: dersom jeg ikke gjør alt får jeg nedsatt i orden...

Endret av Blackslash
Skrevet (endret)

Kontrollerar dei det også? :ermm:

Jaja, eg enda opp med både Godt i orden og åtferd. Vel, enkelte lærarar og skular er forskjellige.

Edit: Svaret var meint på Backslash

Endret av Earendil
Skrevet
Er det noe karakter-krav for å komme inn på medier og kommunikasjon?

Det spørs på kor mange som søker. Den som har lavast snitt med oss har 3,4.

Okey, fint. Har vel et gjennomsnitt på 4.6 eller no. Hadde det ikke vært for lekser hadde jeg nok hatt et mye høyere gjennomsnitt.

Skrevet

Noen som vet hvilke fag som er obligatoriske fag i tredje klasse almenn med bed øk? Og hvor mange timer de forskjellige fagene er? Norsk er 5 timer, gym 2 osv..?

Skrevet

hmmm gjorde nesten ikke lekser jeg. kom greit igjennom fordi. Er ikke noe leksemenneske..

Førte jo til at jeg måtte "glemme igjen" matteinnleveringa hver fredag og komme opp med noen geniale unnskyldinger innimellom. men slik må man tåle.. tror jeg kanskje leverte et par stiler i tide gjennom alle 3 åra. Fikk ikke nedsatt i orden engang:) så lærere er nok litt forskjellige ja

Skrevet
hmmm gjorde nesten ikke lekser jeg. kom greit igjennom fordi. Er ikke noe leksemenneske..

Førte jo til at jeg måtte "glemme igjen" matteinnleveringa hver fredag og komme opp med noen geniale unnskyldinger innimellom. men slik må man tåle.. tror jeg kanskje leverte et par stiler i tide gjennom alle 3 åra. Fikk ikke nedsatt i orden engang:) så lærere er nok litt forskjellige ja

Jeg har heller aldri fått nedsatt orden. Men jeg synes det går ganske greit likevel selv om jeg glemmer litt og litt der :)

Skrevet (endret)

Men mitt problem er at jeg lærer alt jeg vil bare ved å lese gjennom boken to ganger... Men når det kommer til lekser og sånnt, orker jeg bare ikke å skrive side opp og side ned... Er egentlig litt dumt ...

EDIT: Utenom tysk... Ich bin einen berliner... :blink: Jeg er tysk(halvt) Og kan ikke si noen ting(utenom det jeg lærer på skolen(les: ingen ting))

Endret av Blackslash
Skrevet
Er det noe karakter-krav for å komme inn på medier og kommunikasjon?

Selvfølgelig er det det:p

...og det varierer fra skole til skole, fra plass til plass, og fra år til år

Skrevet (endret)

BedØk i VK2 er vel et studieretningsfag. Du må ha all annen obligatorisk undervisning.

5 timer norsk

3 timer nyere historie (hvis det ikke var 5)

3 timer religion

2 timer gym

Endret av Pinnella
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...