Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det blir bare kosehelg med spill og film på meg også, litt tvilsom den festen i morra pga. problemer med å skaffe drikkevarer. :b

Skrevet
Kan hende det blir bare kosehelg med spill og film på meg også, litt tvilsom den festen i morra pga. problemer med å skaffe drikkevarer. :b

Det er lørdag, butikkene selger øl. Polet er også åpent. Jeg ser ikke problemet.

Skrevet (endret)

Haha, ja. :D

Men gir meg nå. Setter meg ned og koser meg med litt Chris Rock.

God natt. :)

Pinnella: Jeg er mindreårig...

Endret av rlz
Skrevet (endret)
Hva løper dere på 60meter'n a?

ganske nøyaktig 8.

rlz: Regner med du har venner :ermm:

Polet nærmest meg:

Åpningstider: Mandag - Torsdag: 1000-1800

Fredag: 0900-1800

Lørdag: 0900-1500

Endret av Pinnella
Skrevet (endret)

Satt oppe litt lengre, og pga. det ordner det seg med saker til i morra. Flott! :)

God natt alle sammen.

Endret av rlz
Skrevet

Nighty night... eller god morgen :p

Kjekt at har kommet masse snø her oppe og jeg ikke hadde skiftet til vinterdekk :thumbdown: . så det ble taxi på jobb ... og for så vidt taxi hjem igjen om en halv time. Vær glad at dere ikke bor oppe i den hær f....byen. Tenker seriøst på studieplanene til australia nå. bestilt katalog og greier.

Så enten markedsføring eller økonomi studier frister. Har jo jobbet i 5 år med regnskap på si, så kan jo min del der :)

Så skal jeg stå opp 12, og jeg er ikke trøtt enda. Sikkert ikke hjemme før 8 uansett, så blir vel lite søvn i dag.

Skrevet

Australia....mmm det høres nice ut. Go for it! :thumbup:

Skal opp 12 eg og. Tror eg går og legger meg med engang. Du får sitte der og vente på taxi'en din. :tease:

God natt.

Skrevet (endret)

Sorry for at jeg må mase AnAnAs, men dette er tredje gangen jeg spør, håper på å få et svar nå!

Hva slags telefon ble det til at du kjøpte? (trudde forresten at du leste So3 jeg)

Natta Mario

Endret av bjaa
Skrevet
Det er lørdag, butikkene selger øl. Polet er også åpent. Jeg ser ikke problemet.

Når stenger egentlig polet på lørdager? :hmm:

Kl. 3.

Ble akkurat vekket av kompisen min som hadde sovet på glatta inatt. Helvete også.

Skrevet
Sorry for at jeg må mase AnAnAs, men dette er tredje gangen jeg spør, håper på å få et svar nå!

Hva slags telefon ble det til at du kjøpte? (trudde forresten at du leste So3 jeg)

Natta Mario

Det er mange som "leser" so3...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...