Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dear diary, my life sucks. No one understands me, nobody understands how hard my life is. I will wear black lipstick and listen to death metal and be unique, just like everyone else.

mitt siste valg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjeder meg ihjel på jobb.. forslag til ting en kan gjøre..?`

Se hvor mange ganger du klarer å kaste skjermen opp i lufta før den går i bakken, så det sier BANG? :)

Skrevet

*Spist for mye potetgull og dip*

Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... :shrug: Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen :)

Skrevet (endret)
*Spist for mye potetgull og dip*

Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... :shrug: Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen :)

Du burde absolutt bli med! Kanskje ikke like morro å dra innom alle kons.leirene, men når du har fri på kveldene og kan drikke så mye booze du vil er det jo bare skøy. Billig er det der og!

EDIT: kanskje litt for ung for sånt :hmm:

Endret av lperik
Skrevet

/Me er lei av å sove alene i senga si hele tiden..

*hilse på haddis og være kjempeglad for at han alltid legger merke til meg :D *

Skal til oslo og shoppe imorgen, det er digg da :)

Skrevet
/Me er lei av å sove alene i senga si hele tiden..

Du kan godt sove hos meg til imorgen.

Har stor seng. :wee:

Det ordna seg, søss kom og minnte meg på at jeg lovet henne at hu kunne sove en dag på rommet mitt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...