Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd :p

Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett :p

hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet.

samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger :p

Rapportere avateren til darkness_ :p heheh*ironi*

Endret av Dr3as
Skrevet
Viste dere at en voksen mann på ca 70 kg kan ta over 80 paracet før leveren hans blir skadd :p

Tipper man ville spydd dem opp igjen uansett :p

hehe.. er vel ikke særlig til brekningsmiddel i paracet.. søss har gått sykepleier skole og husker hu dreiv å regnet ut sånt.. altså nå var det snakk om det bedøvende i paracet.

samma for meg egentlig.. hodepinetabletter funker ikke lenger :p

Spiller vel ingen rolle. Spiser du 70 av noe så tørt og ekkelt så tror jeg man spyr uansett. Men la oss ikke prøve det.

Skrevet

Er ikke no problem å ta en eske, men det er bare 20 vel, men kanskje 3 ganger så mye er litt mere stress.. *sitte å digge til Øystein Sunde*

Skrevet
Er ikke no problem å ta en eske, men det er bare 20 vel, men kanskje 3 ganger så mye er litt mere stress.. *sitte å digge til Øystein Sunde*

Hvorfor har du testet det da :p Det hørtes rett og slett dumt ut. :p

Skrevet (endret)
Nå ble det stille her igjen. :(

Nå må du slutte. Vi bare ventet på at du skal si noe. :)

Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ :)

Endret av AnAnAs
Skrevet (endret)
Jeg ville ikke tatt 20 Paracet. Det er ikke videre sunt.

Ikke dauer man av det heller :p

Sant nok. Men brekninger, det får man. En gjeng jeg kjenner godt prøvde seg litt fram... ;)

Man dør ikke.

Endret av tor_erik
Skrevet

Deilig å ha mamma i Praha egentlig - bestemor har allerede strikket tre ullsokker til meg, hele matbudsjettet går til drikke, kinobilletter og klær og jeg koser mæ :)

Slemming! :cry:

*gå å legge seg i protest* :cry:

Skrevet

Hva med mat? Spiser du ikke?

Skrevet
Håper ikke du var seriøs om at han heter det. Hvem f*en vil hete "Zindre Elements"? 

Fra den andre tråden:

Ja, han heter faktisk det. men skal ikke drive med sånn personting..

Skrevet

*kommentere*

Nei.. får ikke lov av Thea. :cry:

Skrevet

Joda, men jeg spiser jo ikke for 700 kr i uken. Tror de har overvurdert magen min. :p Synd for dem, bra for meg :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...