Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

bfisk, hadde jeg hatt nettbankdingsen min her skulle jeg satt inn en 5'r ;)

tar backup av alle sms'r på mobilen min nå.. stått en halvtime.. heldigvis snart ferdig

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Natta folks, og jeg gratulerer fortsatt bfisk, den største P.I.M.P-en så langt Norge rekker. Nattis!

Skrevet ut og hengt på gla'tavla :D

Jeg legger meg forresten. Oppkjøring i morra. Takk for all oppmerksomhet. Luv you guys :)

Endret av bfisk
Skrevet

Møtte ei jente som eg skal begynne på skolen med igår...

Når eg var på webcam så bad hun meg hele tiden så se inn kamerat så hun kunne se de magiske øynene mine! :D:blush::love::green:

Dette kan bli spennende! :wee:

Skrevet
Der kom deg jammen meg en post av B|Real også.. sett du var inne på denne posten leeenge ;):p alle har gått å lagt seg ser det ut som :|

Jo, sant...begynte å lese hjemme og så dro jeg til grotta og da sto det vel forsatt på hjemme så det så ut som jeg leste hele tida :wee:

En god sang til deg er Guns N' Roses - Estranged :)

Skrevet
Møtte ei jente som eg skal begynne på skolen med igår...

Når eg var på webcam så bad hun meg hele tiden så se inn kamerat så hun kunne se de magiske øynene mine! :D:blush::love::green:

Dette kan bli spennende! :wee:

Go for it :wee:

Skrevet

altså selv om jeg ikke er like aktiv som jeg en gang var så glemmer man ikke de gamle.. næmen.. HalTan oppe fortsatt også :p

Det magiske i øynene.. hmm sikkert litt dårlig webcam så det ble pixler med andre farger i øynene ? :p hihi..

Skrevet
altså selv om jeg ikke er like aktiv som jeg en gang var så glemmer man ikke de gamle.. næmen.. HalTan oppe fortsatt også :p

Det magiske i øynene.. hmm sikkert litt dårlig webcam så det ble pixler med andre farger i øynene ? :p hihi..

Mye som kan se pent ut på cam :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...