Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto opp nå jeg.. men liker det fremdeles ikke.. det er liksom det med å våkne i et varmt rom klam og svett som ikke er fullt så morro.. også den grønne guffa i øynene.. :(

Skrevet
Hadde nettopp et strømbrudd på jobb, og jeg hadde ikke lagret siden 10.50. Nå må jeg gjøre alt jeg hadde fått gjort siden 10.50 på nytt.. JIPPI :realmad:

Du må be dem kjøpe seg UPS da vettu. ;)

Men uansett, pleier alltid å lagre ting hvert 10. min eller noe når jeg holder på med ting, kan aldri vite når ting går til, tja, langt vekk...

Skrevet

Det er kansje ikke så dumt å ha "autolagring" når du driver med ting som er ganske viktige da. Husker på eksamen, der hadde jeg autolagring på hvert 2 minutt. :)

Skrevet
Jobb suger :thumbdown:

Neida, liker jobbene mine jeg.

Si hvordan folk skal stå på ski om vinteren og rydde rommet mitt om sommeren. :p

Joda... Grei nok jobben, egentlig bare å stå opp så jevlig tidlig som suger... hehe

Ikke bra å stå opp når normale folk legger seg (OK... kansje ikke så veldig normale da men :p)

Skrevet
Joda... Grei nok jobben, egentlig bare å stå opp så jevlig tidlig som suger... hehe

Ikke bra å stå opp når normale folk legger seg (OK... kansje ikke så veldig normale da men :p)

Heh, da kan jeg forstå.

Foretrekker å sove til 1-2 tiden nå om dagen jeg, samt legge meg i 2-3 tiden.

Slappe dager :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...