Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hørt noe mer om det selv, ikke sett hun på msn og det er det eneste stedet uten om forumet jeg har snakket med henne.. ikke sett noe på nyhetene/avisene heller.. får håpe det har ordnet seg.

Skrevet (endret)
Er vel neppe så alvorlig at det står i avisene. Kan jeg ikke tro..

nå ja, vg på en sommerdag hadde nok skrivet om saken

*edit: nok skrivefeil til 4 stiler*

Endret av Lufen
Skrevet (endret)

Heiii :)

Vi fant broren min i går, da. Han hadde gått syv kilometer barføtt inn i en lysløype, og da det ble mørkt, hadde han ikke turt å gå tilbake. Så gikk han til Tveita t-banestasjon for å se når banen gikk hjem, men siste bane hadde gått. Han var så kald, sulten og sliten at han besvimte. Heldigvis fant en snill gammel mann som hadde vært på fisketur han og sendte han i drosje hjem :D Har gitt broren min altfor mange klemmer og kyss i dag :thumbup:

Broren min ble forresten ikke funnet før klokken fire... :no:

Endret av RaZorbLadeKisS
Skrevet
Elektronikk? Da hadde jeg vært i stor form, bedre det enn Elektroteknikk som jeg kom opp i! :mad:

Elektroteknikk er lett.

Bare to som husker at jeg har bursdag? :cry:

Skrevet

Bare to som husker at jeg har bursdag? :cry:

Uhm, siden det var så mye kaos i går, så har jeg sikkert bare glemt det.

GRATULERER MED DAGEN! :w00t: Hvor gammel?

Skrevet (endret)

Bare to som husker at jeg har bursdag?  :cry:

Uhm, siden det var så mye kaos i går, så har jeg sikkert bare glemt det.

GRATULERER MED DAGEN! :w00t: Hvor gammel?

17 vintre og 17 sommre :w00t:

Riktig? :hmm:

Endret av ahpadt
Skrevet (endret)
Heiii :)

Vi fant broren min i går, da. Han hadde gått syv kilometer barføtt inn i en lysløype, og da det ble mørkt, hadde han ikke turt å gå tilbake. Så gikk han til Tveita t-banestasjon for å se når banen gikk hjem, men siste bane hadde gått. Han var så kald, sulten og sliten at han besvimte. Heldigvis fant en snill gammel mann som hadde vært på fisketur han og sendte han i drosje hjem  :D Har gitt broren min altfor mange klemmer og kyss i dag  :thumbup:

Broren min ble forresten ikke funnet før klokken fire... :no:

fint at det ordnet seg da da RBK

grattis med dagen da ahpadt

Endret av Lufen
Skrevet
hello.gif

KAKE TIL ALLE!! :w00t:

KAKEEEE :laugh:

I dag har jeg dritlyst til å ta bilder, men har ikke batterier. :thumbdown: Også har jeg en tilståelse: Jeg har kjøpt tre nye par sandaler til. :blush: Somebody, please stop me!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...