Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fragletrollet: Hvorfor tok du det bort?  :no:

Fordi jeg satt å leste bakover i tråden da jeg postet, og fant ut etterpå at det var irrelevant informasjon for øyeblikket. :p

Hørte jeg Annetine? :D:thumbs:

Skrevet (endret)
122*100 = 12.156 (skjeve tall pga. enorme desimaler...)

Hvordan får du 122*100 til å bli 12? Mer logisk at det hadde blitt 12200, men sikkert jeg mister et poeng her. Er en grunn til at jeg får 2 i matte. :p

Edit: forstår det nå, siden du bruker . istedenfor ,.

Hørte jeg Annetine?   :D  :thumbs: 

Nei. Langt ifra.

:cry:

Endret av Fragletrollet
Skrevet (endret)
schmelk, regnestykket er som følgende:

Hvilket betyr at jeg har 1530 posts. Selv om jeg bare har brukt det nye forumet.

:hrm:

Noe er buggy i formelen din HalTan..

EDIT: Pokker, glemte Off-topicdelen :)

Endret av HolgerLudvigsen
Skrevet
122*100 = 12.156 (skjeve tall pga. enorme desimaler...)

Hvordan får du 122*100 til å bli 12? Mer logisk at det hadde blitt 12200, men sikkert jeg mister et poeng her. Er en grunn til at jeg får 2 i matte. :p

HalTan brukte punktum for å dele inn tusen:

Tolv tusen:

12000

12 000

12,000

12.000

Det er desverre feil å bruke punktum, man skal bruke komma om man velger å dele inn tusen på den måten.

Skrevet

Nei, holger. Den stemmer. Du har posta masse i off-topic-kategorien, har du ikke?

Mest aktiv i: Søppel

507 innlegg i dette forumet

( 34% av dette medlemmets innlegg )

507 / 34 * 100 = 1491 poster.

Fragle: se hva jeg skrev da... 122 er en måte å runde av 121,56 fordi det ble et ulekkert tall å jobbe med.

Skrevet
Morn på dere gutter (OG Thea og Anette :D )

Stod opp litt tidlig idag, orket bare ikke å prøv og sove videre .. det gikk'itte :shrug:

Morn morn :D

Snart på tide at jeg blir frisk nå ass, skjønner ikke hvorfor jeg ikke er frisk enda :p Men det er uansett deilig med fridager da :thumbs:

Skrevet

Sjekk på f.eks B|Real sine "finn alle inlegg skrevet" 25 resultater pr side x 373 sider = 9325... Men han har jo 10178 poster!

Hvis du sjekker Kjetil Lura så finner du 25x374 sider = 9350, men han har jo 10635...

Betyr det at B|Real hadde 10178 - 9325 = 853 poster på phpbb forumet?

Og Lura 10635 - 9350 = 1310?

Når ble det nye forumet startet?

Ikke det at postcounten har så mye å si, men det har bare irritert meg lenge... Irriterer meg ofte over småting...

BTW: det jeg lurte på var ikke totalt antall poster, men antall poster hvis du trekker ifra offtopic, søppel ol...

Skrevet

Lite som skjer på Mobil og PDA delen av forumet nå :dontgetit:

Men det er like mange jenter som gutter inne på SO3 akkurat nå :w00t:

Eller det var det før jeg trykka reply, det er jo mulig at noen har kommet eller gått..

Skrevet (endret)

Anette_87: det er helt utrolig! Like mange gutter som jenter! Lurer på hvor mange ganger i hw.no sin historie at det har skjedd...

/me skrive seg inn i hw.no historiebøkene

EDIT: tok ikke lang tid før alt ble som vanlig igjen da :p

Endret av schmelck
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...