Lolbert11 Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg vet mye om spilling, men lite om PC, derfor trenger jeg litt hjelp. Spiller på en laptop i dag som sliter med LoL og CS:GO. Ser de har mange pakkeløsninger på de fleste nettsider, men aner ikke hva som gir meg mye for pengene. - Trenger ny stasjonær PC + skjerm til maks 12 000,- - Jeg kan ikke bygge selv, så den må være ferdig sammensatt - Helst støysvak da PC'en skal stå i stua som deles med min bedre halvdel (laptopen jeg spiller på i dag bråker værre enn en jetmotor). På forhånd takk for svar og hjelp
LMH1 Skrevet 3. august 2014 Skrevet 3. august 2014 Utrolig bra gaming-pc med skjerm og tastaturVil helt klart anbefalt bruktmarkedet siden markedet for selvbygde stasjonære ikke er noe å skryte av. Kraftig gaming pc selges Nå står det lite om hva slags kjøler dette er snakk om men vil anta intel er mest vanlig i selvbygde maskiner eller Consair h70 samt coolermaster 212 evo.
Lolbert11 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Skrevet 3. august 2014 Takk for svar. Men jeg kommer nok til å kjøpe en ny en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå