Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er menn homofile når de kan finne seg en dame med strap-on?


Anbefalte innlegg

Jeg kan godt forstå hvorfor jenter er lesbiske, og gutter er homofile.

 

Ikke ta følgende spørsmål vondt opp på noen som helst måte. Det er et saklig spørsmål som jeg selv lurer på. Jeg er heterofil, men av ren saklig nysjerrighet, og kanskje er dette et uhørt spørsmål, men jeg prøver å stille det allikevel.

 

Hvorfor er menn homofile når de kan finne seg en dame med strap-on og har en bakvei der også de kan kjøre i? De lesbiske klarer seg jo fint med strap-on, og homofile bruker vel også strap-on? Så da kan vel en mann og en kvinne gå sammen og være "heterofile" der de samtidig for de samme godene?

 

Igjen så beklager jeg hvis noen føler seg offended, men dette er et saklig spørsmål, og det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan godt forstå hvorfor jenter er lesbiske, og gutter er homofile.

 

Ikke ta følgende spørsmål vondt opp på noen som helst måte. Det er et saklig spørsmål som jeg selv lurer på. Jeg er heterofil, men av ren saklig nysjerrighet, og kanskje er dette et uhørt spørsmål, men jeg prøver å stille det allikevel.

 

Hvorfor er menn homofile når de kan finne seg en dame med strap-on og har en bakvei der også de kan kjøre i? De lesbiske klarer seg jo fint med strap-on, og homofile bruker vel også strap-on? Så da kan vel en mann og en kvinne gå sammen og være "heterofile" der de samtidig for de samme godene?

 

Igjen så beklager jeg hvis noen føler seg offended, men dette er et saklig spørsmål, og det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

 

 

 

Jeg vil nok tro at det er mer som definerer ett kjønn enn bare kjønnsorgan.

 

Skjønner du?

 

Ergo, det er mer som ligger til grunne for legning, enn om du besitter en penis eller en vagina. Det er som regel ikke DET som spiller "den største" rolle i grunn legning.

 

Du er ikke homofil fordi du "liker peniser". Ei heller lesbisk fordi du "liker vaginaer". Du er enten eller fordi du liker det aktuelle kjønn.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har lest at ikke alle menn liker analsex, stemmer det? Vil tro at det er store forskjeller i preferanser der også. Det er jo ikke noe ulikt andre mennesker liksom :)

 

Det er ikkje alle menn som finner den tanken like tiltrekkande då det ligger i sakens natur at det kan potensielt være litt grisete.

 

Men samtidig har menn ein merkelig trang til å prøve å putte penis alle mulige plasser, derav får vi av og til ein del hysteriske historier om mannfolk som har satt seg fast i masasjedysene i bobblebad, og liknande og har måtte få hjelp av brannvesenet for å komme seg laus.

Lenke til kommentar

"Av samme grunn du ikke tar en mann i rompa når du en kveld ikke finner ei jente...."

 

Det du ikke skjønner er at menn er ikke homofile fordi de absolutt vil ha noe oppi rumpa si...

 

Korrekt.

 

de er homofile fordi de er seksuelt tiltrukket av menn.

 

 

Strengt tatt behøver det ikke være primært en seksuell tiltrekning. Hos homofile som hos heterofile.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har lest at ikke alle menn liker analsex, stemmer det? Vil tro at det er store forskjeller i preferanser der også. Det er jo ikke noe ulikt andre mennesker liksom :)

Vanligere med oralsex, som sagt over er det mange som ikke vil ha penis i rumpa, på samme måte som mange kvinner ikke vil ha penis i rumpa.

Lenke til kommentar

Takker for mange saklige tilbakemeldinger.

 

Jeg ser her at sex ikke er alt for de homofile. Mye handler om følelser.

 

Derfor så kommer nok et oppfølgningespørsmål:

 

Hvis det er slik at en homofil mann er følelsesmessig tiltrukket av andre menn, hvorfor kan han ikke da kompensere for dette ved å finne seg en svært "maskulin" kvinne?

 

Homofile er jo ofte feminine, og maskuline kvinner kan derfor utfylle rollen som menn med følelser er tiltrukket av.

Lenke til kommentar

Vel, en feminin mann har ikke vagina. Det er en grunn. Og selv om en kvinne ikke har penis, så kan hun fortsatt bruke en strap-on som simulerer en penis. En mann kan ikke simulere en vagina.

 

Så det jeg ønsker å finne ut av er om det er mulig for en homofil mann å være "heterofil" ved å finne seg en maskulin kvinne med strap-on?

 

Siden kvinnen er maskulin, så er følelsene ivaretatt for den feminine mannen. Det vil være en balanse i forholdet.

 

Siden kvinnen har strap-on og kan utføre oral sex, så kan sexen også være tilfredsstillende. OG kvinnen har også en anus dersom mannen har behov for det.

 

Så, dette er kun av ren saklig nysjerrighet.

Lenke til kommentar

Spørsmålet var ikke om en mann kan ha samleie med en feminin mann.

 

Spørsmålet var kan en feminin mann fungere med en maskulin kvinne, slik at selv om mannen i utgangspunktet er homofil, så kan han trives i et forhold sammen med en maskulin kvinne da hun kan kompensere han både følelsesmessig og maskulint?

Lenke til kommentar

Spørsmålet var ikke om en mann kan ha samleie med en feminin mann.

 

Spørsmålet var kan en feminin mann fungere med en maskulin kvinne, slik at selv om mannen i utgangspunktet er homofil, så kan han trives i et forhold sammen med en maskulin kvinne da hun kan kompensere han både følelsesmessig og maskulint?

Poenget er at det er akkurat samme sak når det går den veien jeg skisserte. Så grunnen til at homofile menn ikke klarer seg med en maskulin dame er den samme som grunnen til at heterofile menn ikke klarer seg med en feminin mann.
Lenke til kommentar

Hva om en mann er homofil, og vet det selv, men ønsker ikke å komme ut av skapet.

 

Han ønsker heller ikke å ha sex med andre menn.

 

Men han ønsker å finne en kvinne som kan utfylle den maskuline delen av forholdet som han mangler, siden han er alt for feminin og tror han er homofil, men ikke vil gå ut av skapet.

 

Han ønsker å inngå kompromiss ved å forbli "heterofil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...