Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus?

De som har tatt de har hvertfall anbefalt det :)

 

 

 

Hva er grunnen til at dette blir anbefalt? :-) 

Lenke til kommentar

 

 

 

Ææææ jeg fikk også testene i dag! Så spennede. 1 minutt etter jeg skrev jeg ikke hadde fått de her så fikk jeg mailen! Spennede! Anbefaler dere bruk av trådløs mus?

De som har tatt de har hvertfall anbefalt det :)

 

Hva er grunnen til at dette blir anbefalt? :-)

Er nok pga at noen av testene går på tid, går gjerne mer tid uten datamus. Men er vel sikkert litt individuelt også :) Stod på mailen at man burde ha en datamus som fungerte bra hvertfall :)

Lenke til kommentar

Nei, det er vel bare tilfeldig :) Regner med vi hadde fått bekjed om det manglet noe ved søknaden etc. for det såtr jo at kun de med fulstenidig søknad får tilgang til pc tester - men tror min er ganske fullstendig!

 

Det stemmer! Man får beskjed om noe mangler på søknaden. Det fikk jeg. At det var noe som manglet, men det var ikke grunn til å "diskvalifisere" meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig?

 

Hvordan fungerer testen? Skal du lese en tekst og svare på spørsmål?

 

Du skal lese en tekst som består av ulike "deler". Man finner svar ved å gå til den delen som kan være relevant for spørsmålet. 

Mener det er 48 oppg i løpet av 12 min. Det står også at det ikke er forventet at man skal rekke alle. Tipper jeg kom halvveis jeg også. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg synes den testen om å finne informasjon er suuper vanskelig! Jeg kom ikke gjennom halvparten av oppgavene en gang. Andre som også synes denne var vanskelig?

Hvordan fungerer testen? Skal du lese en tekst og svare på spørsmål?

Du skal lese en tekst som består av ulike "deler". Man finner svar ved å gå til den delen som kan være relevant for spørsmålet.

Mener det er 48 oppg i løpet av 12 min. Det står også at det ikke er forventet at man skal rekke alle. Tipper jeg kom halvveis jeg også.

Kom rundt halvveis på den testen jeg også! Syns den var litt drit :/ menmen..

Lenke til kommentar

Er det ingen som har søkt Bodø på førstevalg i denne tråden?

Jeg vil gjerne komme i kontakt med noen som ser etter bolig dersom de kommer inn i Bodø. Vi har et kollektiv som er ledig, og søker helst en politistudent til dette. Ta kontakt :)

Endret av Krimt3k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...