Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2015


I16

Anbefalte innlegg

 

Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/

Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? :)

 

 

Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres!  :p hehe!

Endret av Puppet10c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/

Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? :)

Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! :p hehe!
Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg? Endret av MLS92
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/

Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? :)
Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! :p hehe!
Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg?

 

 

Ja, ikke minst sørge for å bli egnet, først og fremst! :p har stavern som andrevalg :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen.  :)  På løpingen, vet noen noe om de er veldig strenge på at begge føttene må være i bakken samtidig som skulderbladene, eller kan man bruke ett/to ben til å "kaste" seg fremover? De sier ingenting om dette i instruksjonsvideoene, men jeg vil ikke risikere å øve inn en teknikk som plutselig ikke er lov på opptak. 

 

Tusen takk for hjelpen, og lykke til med trening alle sammen! 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hva ligger folk på i konkurransepoeng? Har selv 51,2 poeng totalt, og er nervøs for at det ikke skal holde for å komme inn i Oslo :/

Har 57,5 poeng. Poenggrensen i Oslo ligger vel på rundt 48, så du er no godt over det? :)
Haha ja, er bare redd for at det er mange som deg der kommer til å ta plassen min med poengene deres! :p hehe!
Satser på at vi begge kommer inn da ;D hvilken skole har du som andrevalg?

Ja, ikke minst sørge for å bli egnet, først og fremst! :p har stavern som andrevalg :)

Ja det er nok det viktigste :) gruer meg til intervjuet! Jeg har også Stavern som andrevalg :)

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene".  

Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. 

Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min.

 

Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig  :thumbs:

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene".  

Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. 

Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min.

 

Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig  :thumbs:

 

Bra jobba  :w00t:

Lenke til kommentar

 

Jeg prøver igjen. :) På løpingen, vet noen noe om de er veldig strenge på at begge føttene må være i bakken samtidig som skulderbladene, eller kan man bruke ett/to ben til å "kaste" seg fremover? De sier ingenting om dette i instruksjonsvideoene, men jeg vil ikke risikere å øve inn en teknikk som plutselig ikke er lov på opptak.

 

Tusen takk for hjelpen, og lykke til med trening alle sammen!

Så lenge skulderbladene er i kontakt med matten, og du ikke tar kråkestup eller lignende artige teknikker, er du trygg.

 

Godt tips er å løpe forbi matten, for så å legge deg bak på rygg.

 

 

Flott, takk! 

Lenke til kommentar

 

Akkurat ferdig med løpetesten. Lånte meg en gymsal, målte opp og la ut "hindrene".  

Det å ha god teknikk på rygg, er helt klart viktig. Bruker mye krefter der. 

Klarte 21 runder(924meter) i moderat tempo. Starter ikke alt for hardt, men lå på ca 13 runder etter 3 min.

 

Igjen, tørrtren teknikk rygg sånn at de 6 minuttene blir litt mindre ubehagelig  :thumbs:

 

Bra jobba  :w00t:

 

 

Imponerende! ;) Det er løpingen jeg sliter mest med, selv om jeg alltid har trodd at jeg har sånn nogenlunde god kondisjon.  :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...