Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil til maks 70k


Anbefalte innlegg

Maks 70 000 kr på selve bilen, forsikring og avgifter tar jeg ved siden av.



kravene jeg har:



-IKKE Volvo 240/740 etc.


-IKKE Volkswagen Golf


-Sedan


-Coupe


-Helst diesel, men går fint med bensin,


-Minst 130HK


-Ikke mer en 0,7L/mila langkjøring

Endret av L.Nilsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overprisa 320i selv om kremt vill selge bilen sin bør du velge et annet merke en Bmw som første bil selv om de er de beste bilene og kjøre på grunn av forsikringen er hinsides høy for folk som har lav bonus.

Mazda har biler som har bra kjøreegenskaper og er greie forsikrings priser.

Lenke til kommentar

Du tror jeg skal selge den bilen? Idiot.

Syns heller ikke at det er en overprisa 320i coupe, ser helt ok ut og faktisk.

Forsikring kommer utenom sier han så det får han nesten sjekke pris på selv. For alt jeg vet kan han sette det på foreldre, mange gjør det, og da blir ikke prisen så høy.

Skal du ha billigst mulig bil kan du bare kjøpe en Toyota Carina til 10 tusen, den kan du sikkert han i 3-4 år. Vær forberedt på å dø av kjedsomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Den første e46 coupe'en så velholdt ut.

Den andre e46 sedanen så ut som den var eid av en ungdom. Hvis jeg skulle ha valgt, hadde jeg gått for den første e46'en.

Lenke til kommentar

E46 med M52TUB20 (320 modell med 150hk) bruker litt mer enn ønsket på milen, men det er god gang i den ihvertfall. Med en slik så ser du mer på 0,9 til 1,0 på milen i gjennomsnitt. På langkjøring så ligger den vel på 0,8-0,9.

 

CLK 200 eller C200 (m/kompressor) bruker enda mer.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt en titt på Saab 9-3

 

Her får du en moderne bil, med skinn, ac, el seter, park sensorer, multifunk. ratt. Giring på rattet osv.

 

Den har gått kort, slik at den ikke er helt oppbrukt.

 

Den har en lavtrykksturbo, og en motor som er meget lett å trimme. Se lenke i annonsen.

 

Denne har automat. Jeg har kjørt bil så lenge at jeg setter pris på automat på alt annet enn banebiler, men du finner samme bilen med manuell kasse også.

 

For 5800kr får du 210hk og 310nm i den!!

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.806.3224&year_from=2004&make=0.806&price_to=90000&sort=4&ref=fas&finnkode=50463658&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar

E46 med M52TUB20 (320 modell med 150hk) bruker litt mer enn ønsket på milen, men det er god gang i den ihvertfall. Med en slik så ser du mer på 0,9 til 1,0 på milen i gjennomsnitt. På langkjøring så ligger den vel på 0,8-0,9.

 

CLK 200 eller C200 (m/kompressor) bruker enda mer.

Hadde clk230 kompressor. langkjøring hallingdal, gardermoen og tilbake, 0,72liter pr mil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...