Gå til innhold

The last of Us til PS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett mye til bugsa alle snakker om. Eneste som irriterte meg var at enemy ikke reagerer på friendly AI, stortsett Ellie. Ellers er spillet meget bra, litt videreutvikling av Uncharted med med mye bedre stemningsmusikk og karakterinnlevelse. Så det blir spennedes å se hvordan Uncharted på PS4 blir.

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med spillet nå. Wow, for et fantastisk spill. Helt nydelig.

Historien er herlig og spillopplevelsen er rett og slett i særklasse. Liker også det at man må ta valg mtp. våpen og ammunisjon. Det er ikke bare å ta den enkleste veien ut!

 

Hadde lyst til å prøve multiplayer i kveld, men ser ut som PSN er nede enda. Så det var kjedelig.

Lenke til kommentar

Det kan gjerne komme mer for min del.. Men, det går også helt greit om det ikke gjør det..

 

Om det skal komme mer, så er "kravet mitt" at

 

(Historiespoiler)

 

 

Hverken Ellie eller Joen dør, eller noe lignende.. Bryr meg for mye om dem til at jeg kunne ha akseptert en slik skjebne med det første..

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Nå har det seg slik at alle må dø...enten av alderdom, eller andre naturlige årsaker.

De kan jo i utgangspunktet dra historien framover i tid. Uansett hvordan de gjør det, er jeg veldig klar for mer.

Selv om noe sier meg at de 20 årene fra utbruddet til vi begynner å spille er noe de blir gi oss muligheten til å oppleve

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...