Gå til innhold

Hjelp meg å svar på scam epost


*F*

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Glemt helt vekk denne, vel :p denne var det jeg fikk:

 

 

joy oneil <[email protected]>
cleardot.gif11. aug.
cleardot.gif
cleardot.gif
cleardot.gif
til meg
cleardot.gif
Hei Dearest,
Jeg er glad for å skrive til deg, hvor er du?, Jeg håper du er fin, jeg takker Gud for deg. Din melding var en total lettelse for meg, Måtte Gud beskytte deg for meg fordi han er den som førte deg i mitt liv. Jeg vil at han skal gjøre unna for deg, min kjærlighet, jeg elsker måten du høres for meg, og jeg lover å være sammen med deg, og jeg vil at du skal hjelpe meg å komme ut av denne leiren, slik at jeg kommer til ditt land og har et fritt liv. I denne leiren, Vi er mange levende som flyktninger og vår frihet er begrenset fordi vi ikke har noen reiser papir. Det er akkurat som en bor i fengselet, og jeg håper at ved Guds nåde jeg vil komme ut av her veldig snart. For øyeblikket har jeg ikke noe forhold som jeg kan gå til, alle mine slektninger rømte i midten av krigen. Den eneste personen jeg har nå er pastor John Mathew som er pastor minister med ansvar for kirken her i leiren (Kristus de Evangel Mission). Han har vært veldig fint for meg siden jeg kom hit, men jeg er ikke bor sammen med ham i stedet jeg bor i kvinnens hostel fordi leiren har to herberger ett for menn den andre for kvinner. Den Pastor telefonnummer (+ 221-77-3432266 Eller 0022177-3432266). honning, kan du gjerne ringe meg gjennom nummeret hans fordi jeg har fortalt ham om deg. Hvis du ringer, fortell ham at du ønsker å snakke med meg (Joy Oneil), vil han sikkert sende for meg fra vandrerhjemmet til å komme og svare på samtalen. Som flyktning jeg ikke har noen rett eller privilegium til noen ting være seg penger eller hva fordi det er mot loven i dette landet. I mellomtiden, jeg kommuniserer med deg gjennom pastor Computer fordi dette er den eneste måten vi kan kommunisere med hverandre, igjen jeg ikke arbeide eller gjøre noe for å leve som et resultat at spising er veldig vanskelig som vi får mat som en dag . Vennligst lytte til dette, jeg har min avdøde fars kontoutskrift og dødsattesten her med meg som jeg vil sende til deg sistnevnte, fordi når han var i live han avsatt noen sum penger i en ledende bank (Standard Chartered Bank) som han brukte navnet mitt som pårørende, aktuelle beløp er $ 5,3 millioner amerikanske dollar (fem millioner, tre hundre tusen amerikanske dollar). I mellomtiden vil jeg gjerne at du skal hjelpe meg prosess og overføre disse pengene til din konto som min "utenlandsk partner ', som var bankens betingelse for å få pengene overført. Fra det, kan du sende meg penger til å forberede og gjør deg klar mine reiser dokumenter å komme over der for å møte deg. Jeg holdt dette hemmelig for folk i leiren her, den eneste personen som vet om det er pastor JOHN Mathew fordi han er som en far for meg.
Så i lys av ovennevnte vil jeg gjerne at du skal holde det for deg selv og ikke fortelle det til noen for jeg er redd for å miste livet mitt og pengene hvis folk får vite om min kjærlighet, lar plan for hvordan å møte deg nå , i ditt land fordi jeg hadde en samtale med pastor i går om hvordan jeg kan overlate til møte deg der i ditt land. Ifølge pastor, jeg må ha en internasjonal pass for å rettferdiggjøre og sikre min avgang fra denne leiren. Han sa at med pass, vil jeg ha frihet til å besøke deg i ditt land. Jeg vil vente å høre fra deg. kan du hjelpe meg ta kontakt med pastor gjennom hans e-postadresse for å vite hvor lang tid det vil ta for meg å få min internasjonalt pass.
her er pastor e-post kontakt :(RevMathew@hotmail.com)
Navn på rev pastor er: pastor John Mathew
Telefonnummer: + 221-77-3432266 Eller 0022177-4342266

Så i lys av ovennevnte vil jeg gjerne at du skal holde det for deg selv og ikke fortelle det til noen for jeg er redd for å miste livet mitt og pengene hvis folk får vite om det. Husk å ta kontakt med pastoren, fortell ham at du ønsker å få et pass for Miss Joy Oneil. Jeg gir deg alle disse opplysninger grunn til å stole på og tro at ingen vil tenke å skade meg etter å ha hørt alt det jeg har gått gjennom. Min kjærlighet, kan jeg vil gjerne at du skal ringe meg med 13 o'clock GMT London lokal tid, som jeg sa jeg har mye å fortelle you.my elskling hvis du trenger å overføre penger til kontoen din først, kan du fortelle meg så at jeg vil gi deg banken kontakt for deg å kontakte banken. Ha en fin dag og be for meg.
Jeg venter å høre fra deg snart. Ring meg hvis du ønsker
Med vennlig hilsen,
Joy Oneil.
post-74970-0-99052100-1414518455_thumb.jpgpost-74970-0-65304000-1414518461_thumb.jpgpost-74970-0-44040300-1414518474_thumb.jpg

Hvis noen vil kommne med et svar for meg sender jeg gjerne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...