Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

95 modell(gutt) sammen med 99 modell(jente)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19-åring + 15-åring altså. Husk at dere er på to forskjellige stadier i livet: Gutten er sannsynligvis på vei ut av videregående skole, mens jenta skal til å begynne i 10. klasse på ungdomsskolen. Jenter på den alderen er langt ifra modne, selv om gutten kanskje mener at jenta virker som om hun er det. Jeg har vært i samme situasjon jeg også, og jeg kan si at gutten sannsynligvis etterhvert kommer til å merke at han ligger fire år foran i oppveksten. Det betyr selvsagt ikke at det nødvendigvis blir et problem for dere!

 

Det kanskje litt på grensen, men hvis dere er helt sikre på dere er den rette for hverandre, så for all del, kjør på! I beste fall er dere det perfekte paret, og i verste fall er dere en erfaring rikere. Bare husk seksuell lavalder (16)! Lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg aldersforskjellen blir aaalt for stor. Det burde da være mulig å finne seg noen på sin egen alder?

Det skal sies at jeg har en søster som er -98, og aldersforskjellen oss i mellom er lik som i TS´ tilfelle, så det blir ikke heelt objektivt fra min side. Jeg kan derimot love deg at en 18/19-åring burde være på et helt annet mentalt plan enn en 14-åring. Hadde søstera mi dratt med seg en høyskolestudent (soon to be) hjem hadde jeg reagert. Er det bare en flørt ser jeg absolutt ingen grunn til å drive på med en ungdomsskole-elev. Er det et lengre forhold, er sannsynligheten for at det kommer til å vare svært liten. Med andre ord, finn deg noe du kan ligge med uten å havne i fengsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde samme driten i hjembygda mi. 19-20 åringer fløy rundt og klina og kjørte på 8. 9. klasse jentene. Jeg syns det er ganske ekkelt.

 

Og det var enda kleinere når jeg var 19 og en kompis dro med "dama" på 14 med på voksenfest..når dama fortsatt var på stadiet der hun tegna hester på penalet og leste Topp.

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var sammen med ei som var 15 og da jeg var 20 xD Ikke helt det jeg trudde det skulle bli. Alle venna mine,foreldra våres og alt var greit, Jeg er ganske flink med foreldre sånn :p Men uansett så syntes jeg selv faktisk det var ganske feil, jeg fikk ikke noe særlig ut av det forholdet verken psykisk eller fysisk, det skjedde jo ting men næææh det var så som så.

 

Jeg trur det er bedre og finne ei jente som er på lik alder eller kanskje ett til to år yngre eller eldre. men ikke noe særlig mer en det.

 

Det er først når du blir 25-30 det er mer akseptert at du er sammen med ei som er 20-25

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Var selv sammen med ei jente på 15 år når jeg var 19. Forholdet varte i ca. 5 år fra og med da. Det var egentlig aldri noen som hevet øyenbrynene. Helt grei aldersforskjell mtp. modenhetsnivået hos jenter versus gutter i den alderen.

 

...så jeg stiller meg egentlig litt uforstående til skepsisen som finnes blant de fleste i denne tråden.



Anonymous poster hash: fc3e1...8db
Lenke til kommentar

Har sett flere tilfeller av dette her i bygda også. Det er som oftest ikke de mest oppegående guttene som finner på slike ting, og det blir pratet en del på. Ser også at flere av disse jentene ofte bruker guttene til å kjøpe røyk, snus, alkohol osv til dem og selvsagt kjøre dem hvor enn de vil. Personlig ville jeg aldri gått igjennom med noe sånn, men om du føler det er riktig og du ikke blir brukt så kjør på for min del.

Lenke til kommentar

Det blir for stor aldersforskjell. Prøvde noe lignende tidligere (hun 13 og jeg var 15-16), men forskjellene blir godt merket, spesielt etter hvert. Hvis du virkelig vil ha henne, er det nok bedre å vente til hun blir litt mer voksen.

 

Tenk også, hun kan ikke være med på noen fester, turer osv og blir nok veldig begrenset av foreldrene sine. Forholdet vil ha mange mangler.

Lenke til kommentar

Har sett flere tilfeller av dette her i bygda også. Det er som oftest ikke de mest oppegående guttene som finner på slike ting, og det blir pratet en del på. Ser også at flere av disse jentene ofte bruker guttene til å kjøpe røyk, snus, alkohol osv til dem og selvsagt kjøre dem hvor enn de vil. Personlig ville jeg aldri gått igjennom med noe sånn, men om du føler det er riktig og du ikke blir brukt så kjør på for min del.

Ganske vanlig det du sier på "bygda" har sett og opplevd det alt for mange ganger, Eksosryper kaller jeg det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...