Gå til innhold

Container


Anbefalte innlegg

Hva skal dette bli? Man-cave? Har du tenkt på brann, nødutganger, om du bygger dette på et berg burde du kanskje sjekke etter radon stråling også?

Mancave/Sleeping dogs style

 

Haha, du skal dyrke cannabis du! :p

Nei, da kunne jeg dyrke inne.

 

Driver å argumenterer med en som skal sende 4 containere fra oslo til narvik, de som koster 34k hver.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tilby deg 40 ft container brukt som vist iht vedlagte bilder levert Narvik med toget

Pris – Kr. 31.500,- + 25 % mva – enhetene er tette og hele kontrollerte på verksted her

 

 

-------------------------

 

 

 

Hei!

 

Alternativt tilbud – 782 brukte stål vekselcontainere med rulleport mulig jeg finner noen med container

dører

Pris pr enhet fritt levert Bring terminalen i Tromsø Kr. 25.000,- + 25 % mva

Om du skal ha behov for 2 enheter kan jeg redusere prisen til Kr. 22.500,- pr stykk + 25 % mva

 

 

 

Ser ut som det blir prosjekt!

 

Forteller ikke hvor jeg skal putte de, da.

 

Edit:Best mancave ever?

 

Hvis og mest sannsynelig at jeg lager mancave, så putter jeg de over bakken, i skogen. Også male de camo.

 

(Blir litt stress med å bruke støttepilarer inni, hvis de er under bakken.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

du kjøper jo ikke splitter nye containere til noe sånt. En brukt container for du for 10k ca......

 

Men å grave ut og støpe ned en betongkonstruksjon vil nok alltid være bedre uansett, containere er ikke noe særlig å leve i :p

 

Husk lufting, rømning og drenering :)

Avfukting er ekstremt viktig, hvis du får fukt der nede vil det være ubeboelig i løpet av 1-2 mnd på grunn av giftig sopp, det MÅ være tett, OG tørt

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Om man skal ha flere kontainere ved siden av hverandre med hull ihjennom til hverandre, og i tilegg ha dem nedgravd kan jeg se for meg det kan være fornuftig å sveise på noen bjelker i taket over toppen,slik:

post-74970-0-62455900-1405457069_thumb.png

 

Jeg ser også på nettet at folk har sveiset slike bjelper på på langsidene av kontainerene dersom dem skal graves ned for å forsterke dem mot sement/jord som presser inn.

Lenke til kommentar

du kjøper jo ikke splitter nye containere til noe sånt. En brukt container for du for 10k ca......

 

Men å grave ut og støpe ned en betongkonstruksjon vil nok alltid være bedre uansett, containere er ikke noe særlig å leve i :p

 

Husk lufting, rømning og drenering :)

Avfukting er ekstremt viktig, hvis du får fukt der nede vil det være ubeboelig i løpet av 1-2 mnd på grunn av giftig sopp, det MÅ være tett, OG tørt

Hmm, ja. Tror jeg støper et minihus under jorden.

 

IBlir 2 utgangener, begge skal skjules på en måte, en vanlig utgang/inngang, og den andre er nødutgng, som skal bli n tunnel, før du kommer til nødutgangen.

 

Jeg regner ikke med at jeg er alene om å ønske bilder underveis og ved fullført mancave her?

Selfølgelig blir det bilder. Men jeg har bestemt meg for mur.

 

 

Så var det bare å høre med lover og regler, selv om jeg eier alt.

 

 

Edit: Det var en her oppe som hadde gravd ned en container, politiet var på besøk for noe annet. også lurte en politimann på hvorfor en ledning gkk rett ned i bakken, der ble det dyrket pot :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...