Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste bruker masse pålegg


Anbefalte innlegg

 

Du kan si at du ikke er faren hennes eller er interessert i å forsørge henne. Og hvis hun vil gjøre som da hun vokste opp og oppføre seg som et barn, så kan hun gå og pusse tenna og legge seg klokka 8.

Det er ikke jeg som forsørger henne. Jeg betaler for mitt, hun betaler for sitt. Men det er hennes økonomi det går ut over når hun overbruker mat (spesielt pålegg). Jeg prøver bare å hjelpe henne. Hun er takknemlig for hjelpen ellers, men der er hun veldig sta.

 

Anonymous poster hash: c633f...968

 

 

Ja men da gir du faen og se om økonomien hennes går til helvete, om den ikke gjør det klarer hun fint å prioritere etter sine egne behov om den gjør det så kan du hjelpe henne når hun ber om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I så fall er det ikke din sak. Hun forstår sikkert like godt som deg at høyere forbruk av pålegg vil bety mindre forbruk av andre goder for at økonomien skal være bærekraftig og det er hun som må ta konsekvensene av valget sitt. Objektivt sett er det ikke verre å bruke penger på pålegg enn å bruke penger på for eksempel kinobesøk eller øl, som du kanskje gjør selv, så hun må få kjøpe så mye av de forskjellige godene som passer hennes preferanser

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det er giften hun velger synes jeg hun skal få lov det, hvis dette er eneste problemet har dere det ganske bra.

 

Jeg vet for min egen del er giften coca cola, hvis jeg ikke har det hver fredag kan jeg bli ganske aggresiv. Jeg vet at om jeg skulle fått problemer med økonomien hadde jeg fortsatt måtte ha cola hver fredag selv om det ikke er noe man skulle tro var nødvendig.

Lenke til kommentar

 

Du kan si at du ikke er faren hennes eller er interessert i å forsørge henne. Og hvis hun vil gjøre som da hun vokste opp og oppføre seg som et barn, så kan hun gå og pusse tenna og legge seg klokka 8.

Det er ikke jeg som forsørger henne. Jeg betaler for mitt, hun betaler for sitt. Men det er hennes økonomi det går ut over når hun overbruker mat (spesielt pålegg). Jeg prøver bare å hjelpe henne. Hun er takknemlig for hjelpen ellers, men der er hun veldig sta.

 

Anonymous poster hash: c633f...968

Da skjønner jeg henne godt. Hold deg utenfor økonomien hennes så lenge den ikke er felles. Du er ikke faren hennes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...